Potencjalny nabywca samochodu z „drugiej ręki” zazwyczaj chce mieć czysty i niezawodny samochód, który zupełnie nie przypomina, że miał poprzedniego właściciela. Stan wizualny auta ma największy wpływ na pierwsze wrażenie nabywcy i pozwala wstępnie ocenić, jak było eksploatowane. Karoseria, szyby, tapicerka i wnętrze samochodu, a także powłoka lakiernicza to elementy, które jako pierwsze rzucają się w oczy zainteresowanym zakupem używanego auta. Wszelkie zadrapania, odpryski i wgniecenia na lakierze znacznie obniżają wartość samochodu.
Regularne dbanie o samochód, także w kwestiach estetyki, zaowocuje większym zyskiem podczas jego późniejszej sprzedaży. Wbrew pozorom dbanie o czystość auta nie wymaga dużego zaangażowania. Najwygodniejszym i najszybszym sposobem na umycie samochodu są myjnie automatyczne. Jak pokazują wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie Circle K korzysta z nich już 68,4% Polaków, a większość z nich (38%) decyduje się na taką usługę kilka razy w miesiącu.
Dbanie o swoje auto, regularne mycie, zabezpieczanie lakieru i serwisowanie są inwestycją, która ma wpływ na przyszłą wartość samochodu. Wśród kierowców wciąż pokutuje błędne przekonanie, że myjnie automatyczne niszczą lakier i mogą uszkodzić zewnętrzne elementy samochodu. Do Polski dotarły już jednak najnowocześniejsze rozwiązania, które gwarantują nie tylko skuteczne, ale przede wszystkim bezpieczne mycie pojazdu. Nowe technologie myjące chronią lakier i uzupełniają mikroubytki, a także zabezpieczają przed utlenianiem się i blaknięciem koloru pod wpływem słońca.
Myjnie automatyczne na stacjach Circle K zapewniają bardzo wysoką jakość czyszczenia, są przy tym delikatne i nieinwazyjne dla lakieru. Nowoczesne maszyny myjące wykorzystują elektroniczne sensory, które wyczuwają kształt samochodu, usuwając wszelkie zabrudzenia. Miękkie szczotki SoftTecs® są starannie skalibrowane, dzięki temu głęboko i dokładnie myją jednocześnie dbając o lakier. Każdy dostępny program został opracowany tak, aby usuwając zanieczyszczenia jednocześnie zabezpieczać karoserię przed ponownym osadzaniem kurzu.
Rafał Droździak
Napisz komentarz
Komentarze