Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Nadleśniczy Jacek Liziniewicz odwołany ze stanowiska

W środę, 26 lutego 2025 roku Jacek Liziniewicz został odwołany z funkcji Nadleśniczego Nadleśnictwa Gostynin.
Reklama

Nie podano uzasadnienia tej decyzji.

Reklama

Jacek Liziniewicz został odwołany zgodnie z ustawą, która nie wymaga podania przyczyny odwołania - powiedziała portalowi gostynin24 Weronika Spisak, rzecznik prasowy Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi.

Jacek Liziniewicz był Nadleśniczym przez niemal 20 lat, bo od 15 marca 2005 roku.

Na razie nie ma informacji, kto zostanie nowym Nadleśniczym Nadleśnictwa Gostynin.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Neo 06.03.2025 21:14
Może następcą będzie ktoś kto nie odróżni kory od kornika

Julka 05.03.2025 17:31
Czas na emeryturę, dość wyrżnął lasów

Mecenas Koń 05.03.2025 19:45
Julka 05.03.2025 17:31
Czas na emeryturę, dość wyrżnął lasów
Już imię masz adekwatne do rozumowania, zobaczysz jak platfusowy następca będzie "rżnął" oby tylko nie głupa.

krygiel 03.03.2025 08:42
Bazela to był problem a ten gość nikomu nic nie winien ale rządzący maja na pewno jakiego inteligenta po humanum jak tego mądrale prezesika komunalki który nic nie wie nie umie a do tego nie potrafi się odzywać do ludzi , z tego co pamiętam w humanum tego nie uczyli , niech ta kadencja się szybko kończy i pozbędziemy się tych ludzi którzy nie zasłużyli na swoje stanowiska, poprostu się na nie nienadają

Mietek 02.03.2025 14:05
Czy Dyrektor zwalniając Pana Jacka ma świadomość, że z hukiem wyleci po zmianie władzy? Czy wszyscy mianowani na stanowiska też mają taką świadomość. Niekompetencja sprawujących władzę już spowodowała ogromną dziurę budżetową. Przecież kwestią czasu jest , że ten barbarzyński rząd upadnie. Tusk ucieknie a jaki los tych co teraz tak bezczelnie zwalniają?

Andrev 02.03.2025 22:22
Tak. Tusk ucieknie, na Węgry, do Romanowskiego!

Magazyn 01.03.2025 08:08
To jest naprawdę przykre co w tym kraju się dzieje. Ludzie nie mają do siebie szacunku. W tym odwołaniu ewidentnie to widać. Nie jestem w stanie zrozumieć jak Dyrekcja Lasów nie musi podawać powodów. To prawo jest jakieś chore. Jak człowiek po 42 latach pracy dowiaduje się, że nie pełni funkcji. Zasłużony dla lasów, działacz społeczny. Po prostu Wielki Człowiek! Ale dzisiaj to nie ma znaczenia bo liczy się władza i upokarzanie innych. Tak po ludzku szkoda mi p. Jacka bo nie zasłużył na to. Mimo innych poglądów politycznych bardzo go ceniłem i cenię. Chętnie udałbym się w jakieś grupie protestacyjnej do dyrekcji lasów w celu wsparcia p. Jacka. Pozdrawiam

BonŻul 28.02.2025 22:06
Gospodarka rabunkowa lasami trwa juz od kilku lat, kto za to odpowiada?

jerry 01.03.2025 06:37
Skoro wiesz i masz dowody, to ty jako prawy obywatel musisz obowiązkowo zgłosić to do prokuratury. Jeśli masz wiedzę od tak dawna i jeszcze tego nie zrobiłeś to popełniasz przestępstwo.

Polak 01.03.2025 10:53
jerry 01.03.2025 06:37
Skoro wiesz i masz dowody, to ty jako prawy obywatel musisz obowiązkowo zgłosić to do prokuratury. Jeśli masz wiedzę od tak dawna i jeszcze tego nie zrobiłeś to popełniasz przestępstwo.
Jakiej prokuratury? Tam tęż #żelazna miotła# Tuska zamiotła. Jerry w jakim ty świecie żyjesz? Ogarnij się!

Miron 02.03.2025 09:32
Zanim coś napiszesz zapewne pod jakimś wpływem to się upewnij co chcesz napisać albo się doucz-to nie boli. Interpelacja nr 25173 do ministra środowiska w sprawie rabunkowej gospodarki drzewnej prowadzonej przez Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe. Def. Gospodarka rabunkowa polega zaś na nieograniczonym korzystaniu z plonów leśnych bez przemyślenia konsekwencji nadmiernego wykorzystania. W takiej gospodarce pozyskanie drewna jest nieproporcjonalnie wysokie w stosunku do jego produkcji na pniu.

Andrev 02.03.2025 22:20
BonŻul 28.02.2025 22:06
Gospodarka rabunkowa lasami trwa juz od kilku lat, kto za to odpowiada?
Kto odpowiada? Ano kto to był nadleśniczym przez ostatnie 20 lat?

General 28.02.2025 17:53
Żeby nie między innymi Pan Jacek to większość tych co dzisiaj udawali oddawanie hołdu Żołnierzom Wyklętym nie wiedzieli by że tacy byli.

Zając 07.03.2025 17:36
General 28.02.2025 17:53
Żeby nie między innymi Pan Jacek to większość tych co dzisiaj udawali oddawanie hołdu Żołnierzom Wyklętym nie wiedzieli by że tacy byli.
to ma jakiś związek z "gospodarką leśną" i mieści się w zadaniach lasów państwowych!?

Kinga 28.02.2025 13:11
Skandal, jakich wiele w wydaniu ekipy Tuska. Wkrótce w sejmie zagości ustawa do przeglosowania o prywatyzacji ladów państwowych. Już kiedyś Tuski, glosami ZPO, PSL, LEWICY, za poprzedniej kadencji rządów PO PSL, próbowali, na szczęscie PiS zablokował.

paradoks 28.02.2025 11:46
Fachowców się odwołuje, a # TUMANÓW# PO # Collegium# awansuje.

Obserwator 28.02.2025 12:17
Chwilka. To Collegium to za zeszłej kadencji politycznej się rozwinęło i promowało "TUMANÓW"

jerry 28.02.2025 13:43
A obecna kadencja polityczna bardzo chętnie korzystała z tego Collegium. Daleko nie trzeba szukać.

BaranTryk 28.02.2025 17:51
Obserwator 28.02.2025 12:17
Chwilka. To Collegium to za zeszłej kadencji politycznej się rozwinęło i promowało "TUMANÓW"
O sobie piszesz?

Obserwator 02.03.2025 22:00
Nie, o tobie!!!

Ciemna masa 06.03.2025 13:17
Obserwator 28.02.2025 12:17
Chwilka. To Collegium to za zeszłej kadencji politycznej się rozwinęło i promowało "TUMANÓW"
Ale ci głupot nagadali i uwierzyłeś.

eco 28.02.2025 10:08
Po prostu brak słów na draństwo obecnie rządzących. Znam Pana Jacka od chwili, gdy zaczął pracować w Nadleśnictwie Gostynin od 1983 roku. Pan Jacek był powołany na stanowisko nadleśniczego w 2005, jeszcze wtedy gdy rządy sprawowało SLD. Nawet oni potrafili docenić jego fachowość i nie sprzeciwili się jego powołaniu. Kierował nadleśnictwem za czasów pierwszego PIS, pierwszego Tuska i drugiego PIS, zawsze kierował się dobrem lasu i narodowego majątku. Niezależnie od swoich poglądów politycznych potrafił wytykać głupotę zarówno jednym i drugim, dlatego nie był przez nich lubiany, a mimo to nikt nie odważył się go odwołać ze stanowiska nadleśniczego. Z tego co wiem od jego znajomych miał już wyznaczony termin odejścia na emeryturę na początku przyszłego roku. I teraz po 42 latach nienagannej służby obecnie urzędujący "dyrektor" nie ma odwagi wręczyć mu twarzą w twarz odwołania ze stanowiska, tylko przysyła posłańca "śmierci" z decyzją. Nie pozwolił na dopracowanie do wyznaczonego terminu przejścia na emeryturę i godne pożegnanie. I jak tu nie wierzyć, że obecni rządzący kierują się ślepą nienawiścią i mają gdzieś dobro kraju niszcząc takich fachowców.

"b.bolszewik" 28.02.2025 09:26
Miałem nadzieję,że fachowców pozostawią lub podziękują godnie za dziesiątki lat pracy zawodowej i społecznej.

Anka 05.03.2025 22:25
Humor ci dopisuje

lokalny 28.02.2025 08:47
można go lubić albo nie -ale leśnik z niego jest dobry.

DTF 27.02.2025 21:07
Odwołanie tak doświadczonego fachowca i prawego człowieka zakrawa na skandal. Życzę Panu nadleśniczemu wszystkiego najlepszego Ziemia gostynińska coraz więcej traci.

Subiektywny 27.02.2025 20:05
Stawiam na Romusia! Taborety, w części, mają dużo wspólnego z drzewostanem...

Cemot 27.02.2025 17:08
Stanowisko dla PełOwca

Kosma 27.02.2025 16:55
Jeden z najbardziej odważnych nadleśniczych w Lasach Państwowych. Wybitny fachowiec, otwarty umysł, życzliwy, ale NIESTETY zawsze (nie tylko za Tuska) miał odwagę demaskować głupotę, służalczość, politykierstwo, koniunkturalizm, sprzedajność, hipokryzję... , a "walcząca demokracja" tego nie trawi.

kolo 27.02.2025 16:01
No cóż, wiek emerytalny osiągnął, przynajmniej rocznikowo. Odpoczynek się należy.

Normalny użytkownik 27.02.2025 13:00
Widać ,że obecna władza nic nie musi ,tylko niszczyć kraj i ludzi

Nie Bać Tuska 27.02.2025 12:33
Wiadomo , prawicowe poglądy uzurpatorom się nie podobają więc będą się pozbywać prawych ludzi ze stanowisk.

BonŻur 27.02.2025 14:10
Nie Bać Tuska 27.02.2025 12:33
Wiadomo , prawicowe poglądy uzurpatorom się nie podobają więc będą się pozbywać prawych ludzi ze stanowisk.
#Ruskie onuce# co osiem gwiazdek promowali tak teraz będą nam POLSKĘ "meblować"

Przemo_77 27.02.2025 12:16
W końcu, czas na młodych ludzi.

Normalny użytkownik 27.02.2025 13:01
A ty chyba stary jesteś

Młody 27.02.2025 16:17
Trzeba jednak doceniać ludzi doświadczonych, z szeroką wiedzą , mających własne zdanie a Pan Liziniewicz do takich należy.

Tak myślę 27.02.2025 19:01
Przemo_77 - z pełnym szacunkiem dla młodych, ale powiem Ci tak : jako osoba doświadczona zawodowo , ci tzw młodzi, to w tych lasach N.Gost. zagubią się, nie rozróżnia co to za drzewo, nie mówiąc już a ich wieku. Do zarządzania to przede wszystkim potrzebna PRAKTYKA. Bez praktyki to jedynie można być radnym, wójtem, burmistrzem no i sołtysem posłem, senatorek, ministrem etc.

bezchmurnie

Temperatura: 4°C Miasto: Gostynin

Ciśnienie: 1019 hPa
Wiatr: 8 km/h

Ogłoszenia
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama