Reklama

Marketing szeptany może podkręcić sprzedaż w sklepie internetowym!

Szukając sposobów, pozwalających przy niewielkim nakładzie pracy wypromować stronę sklepu w Google, prędzej czy później spotkamy się z pojęciem marketingu szeptanego. Ta niesłusznie owiana złą sławą strategia, daje właścicielom sklepów ogromne możliwości promocyjne. Zastanawiasz się, jak treści publikowane w ramach "szeptania" mogą pomóc Twojej firmie w zyskaniu popularności wśród internetowej społeczności? Odpowiedzi czekają w poniższym artykule.

 Buzz marketing to nie SPAM! Bezpiecznie prowadzony, wspomaga pozycjonowanie

Wśród osób interesujących się zagadnieniami z branży SEO utarło się przekonanie, że marketing szeptany to spamerska technika, nachalna reklama strony internetowej. Nic bardziej mylnego. Prawidłowo wykonana "szeptanka" wywołuje wartościowe dyskusje, podczas których rozmawia się o usłudze, produktach bądź marce. Poruszając odpowiednie tematy, "szeptacz" wzbudza u internautów pozytywne skojarzenia z firmą, którą chce promować. Jego strategia jest na tyle przemyślana, że na pierwszy rzut oka nie widać, iż wpis ma służyć celom sprzedażowym.

Najczęściej marketing szeptany jest prowadzony na forach internetowych. Ich dobór nie może być przypadkowy: tematyka powinna być spójna z branżą, o której chcemy pisać. Przykładowo, o sklepie sprzedającym bieliznę damską można wspomnieć na typowo kobiecych forach, lecz nie na tych, poświęconych stricte technicznym kwestiom. Wówczas wpis mógłby zostać potraktowany jako SPAM i wzbudzić niechęć, a nie zainteresowanie. Żeby buzz marketing przyniósł marce korzyści, warto mądrze wybrać firmę, która się nim zajmie. Może to być profesjonalna Agencja INSEO, gdzie nad budowaniem wizerunku klientów w sieci pracuje zespół specjalistów w branży. Stosowana przez nich strategia buzz marketingu jest wynikiem wieloletniego doświadczenia, a nie przypadku. Co ważne, wszystkie posty pisane są poprawną polszczyzną, cechują się unikalnością i wyglądają bardzo naturalnie.

Jak marketing szeptany wpływa na pozycję strony w Google i co jeszcze warto wiedzieć?

Wpisy zamieszczane w ramach buzz marketingu często uzupełnia się linkiem, prowadzącym do wspominanej strony. Jeśli odnośniki posiadają atrybut dofollow, pozytywnie wpływają na jakość pozycjonowania. Podążają bowiem za nimi roboty crawlujące i co za tym idzie, dobrze oceniają daną witrynę. Gdy do naszej strony prowadzi wiele wartościowych linków, zaczyna ona podnosić swoją pozycję – wyświetla się coraz wyżej w Google. To pozwala dostrzec ją nowym potencjalnym klientom. Zdobywanie linków poprzez marketing szeptany to ciekawa forma link buildingu, a ponieważ odnośniki stanowią istotny czynnik rankingujący, warto się o nie starać. Lecz nawet, gdy przeprowadzenie buzz marketingu wydaje się stosunkowo proste, najkorzystniej jest powierzyć je zewnętrznej firmie. Agencja INSEO świadczy usługę marketingu szeptanego w korzystnej cenie. Działania te są systematycznie raportowane i skutkują wzrostem pozycji strony w organicznych wynikach wyszukiwania.

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

zachmurzenie duże

Temperatura: 1°C Miasto: Gostynin

Ciśnienie: 1036 hPa
Wiatr: 11 km/h

Ogłoszenia
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama