Jak zarabiać na Instagramie z naffy?
naffy to platforma przeznaczona dla każdego, kto chce zostać twórcą cyfrowym, czyli sprzedawać swoje usługi i produkty cyfrowe, a tym samym zarabiać na swojej wiedzy. Jeśli zastanawiasz się, jak zarabiać na Instagramie, naffy jest narzędziem, które bardzo ułatwia ten proces dzięki swojej prostocie w obsłudze oraz świetnej integracji z Instagramem.
Aby zacząć zarabiać z naffy, musisz mieć pomysł na swój produkt. Zastanów się, jakie masz umiejętności, wiedzę oraz co Cię pasjonuje. Następnie dokonaj analizy rynku, znajdź lukę, którą możesz wypełnić i dowiedz się, komu możesz oferować swoje produkty. Poznaj swojego odbiorcę, kim jest, jakie ma cechy, jakie są jego potrzeby oraz obawy. Niech Twój produkt będzie rozwiązaniem jego problemów.
Kiedy Twój produkt jest gotowy, czas na założenie konta w naffy.io. W naffy możesz sprzedawać ebooki, webinary, kursy, szkolenia, konsultacje i inne produkty cyfrowe oraz usługi. Po opublikowaniu swojego produktu skopiuj automatycznie wygenerowany link sprzedażowy i umieść go w swoim bio na Instagramie – to najlepsze miejsce, ponieważ odwiedzający Twój profil od razu na niego trafi. Swój link możesz dystrybuować w dowolny sposób, np. wysyłając w wiadomości prywatnej, umieszczając w opisach postów czy w komentarzach. I już. To takie proste.
Czy sklep na Instagramie jest płatny?
Mimo że założenie sklepu na Instagramie jest darmową opcją, należy spełnić kilka warunków, które dla wielu osób mogą być uciążliwe. Po pierwsze, aby założyć sklep na Instagramie, należy korzystać z zaktualizowanej wersji aplikacji. Kolejną kwestią jest Twój profil na Instagramie – musi mieć status konta firmowego. To pozwala nie tylko na stworzenie sklepu, ale również na tworzenie kampanii reklamowych.
Aby założyć sklep na Instagramie, musisz również posiadać sklep na Facebooku, a Twoje konta muszą być ze sobą zintegrowane. W ten sposób produkty, które posiadasz na Facebooku, będą dostępne również na Instagramie.
Warto wziąć pod uwagę, że w sklepie na Instagramie możesz sprzedawać jedynie produkty fizyczne. Oznacza to, że wyklucza to sprzedaż ebooków, webinarów i innych produktów cyfrowych. To, czy założenie sklepu na Instagramie jest opłacalne, zależy od rodzaju produktów, które chcesz sprzedawać.
Ilu trzeba mieć obserwujących na Instagramie, żeby zarabiać?
Zdawać by się mogło, że to liczba followersów gra pierwsze skrzypce w kwestii zarabiania w social mediach. Prawda jest jednak taka, że nie ma ona tak dużego znaczenia. Jeśli Twoje konto nie ma rzeszy obserwujących liczonych w tysiącach, łatwiej będzie Ci nawiązać relację z obserwującymi, wchodzić z nimi w interakcję i odpowiadać na komentarze. Zaangażowanie takiej grupy jest również większe, dzięki czemu sprzedaż Twojego produktu cyfrowego będzie po prostu szybsza.
Trochę inaczej sprawa wygląda, jeśli jesteś właścicielem bardzo dużego konta. Liczna społeczność będzie skłaniała innych do dołączenia do Twojego grona obserwujących. Działa to dzięki przeświadczeniu, że skoro zdobyłeś tak dużą grupę, z pewnością oferujesz coś wartościowego. Zapewne jest to prawdą, jednak pamiętaj, że większa liczba obserwujących zmniejsza wskaźnik zaangażowania.
Po więcej ciekawych materiałów zajrzyj do naszej publicystyki.
Na czym można zarabiać na Instagramie?
Jak zarabiać na Instagramie? Ta platforma oferuje wiele możliwości, które z łatwością możesz dostosować do indywidualnych talentów, pasji i celów. Na Instagramie możesz zarabiać na kilka sposobów:
- sprzedaż własnych produktów – to świetne miejsce do promowania własnych produktów cyfrowych, ale także fizycznych. Dzięki integracji z naffy oraz funkcji sklep na Instagramie sprzedaż jest bardzo prosta,
- współpraca z markami – jeśli Twoje konto na Instagramie jest już bardziej rozpoznawalne, możesz zarabiać poprzez promowanie produktów lub usług różnych marek. Takie współprace mogą obejmować sponsorowane posty, relacje czy krótkie wideo,
- marketing afiliacyjny – polega na promowaniu produktów lub usług innych firm i otrzymywaniu prowizji za każdą sprzedaż dokonaną za pośrednictwem unikalnego linku partnerskiego,
- sprzedaż usług – za pośrednictwem Instagrama możesz sprzedawać swoje usługi, takie jak konsultacje online, mentoring czy sesje treningowe. Możesz także promować swoje webinary czy szkolenia,
- sprzedaż płatnych treści premium – jako twórca cyfrowy możesz oferować ekskluzywne treści dostępne tylko dla płacących subskrybentów. Może to obejmować specjalne relacje, posty czy dostęp do zamkniętej społeczności,
- program partnerski Instagrama – dołączając do programu partnerskiego na Instagramie, możesz zarabiać dzięki reklamom, które będą wyświetlane w twoich relacjach i filmach.
Jak widzisz, sposobów na zarabianie na Instagramie jest wiele. Ważne jest, aby dostosować strategię do swojej niszy i bazy obserwatorów, dzięki czemu osiągniesz najlepsze wyniki.
Zarabianie na Instagramie bez firmy
Jeśli jesteś niewielkim twórcą cyfrowym, zapewne zastanawiasz się, czy na Instagramie można zarabiać bez firmy. Powyżej wymienione sposoby nie wymagają od Ciebie posiadania formalnie zarejestrowanej firmy. Nie musisz zakładać firmy również w przypadku sprzedaży okazjonalnej ani kiedy osiągasz niskie przychody. Co jednak w przypadku wysokich dochodów? Czy musisz zakładać firmę?
Jeśli chcesz legalnie sprzedawać na Instagramie bez działalności gospodarczej, musisz przestrzegać tych kilka punktów:
- musisz być osobą fizyczną, czyli nie możesz mieć udziałów w żadnych spółkach,
- w ostatnich 60 miesiącach nie prowadziłeś zarejestrowanej działalności gospodarczej,
- Twoje przychody z działalności w Internecie muszą być niższe niż minimalne wynagrodzenie w każdym miesiącu Twojej działalności. Do końca czerwca 2024 wynosi to 3181 zł, natomiast od lipca 2024 roku kwota ta ma wzrosnąć do 3225 zł.
Jeśli tylko spełniasz te warunki, nie musisz martwić się zakładaniem firmy. Jeśli jednak stresuje Cię możliwość przekroczenia dozwolonego limitu przychodów, skorzystaj z naffy. W naffy możesz ustawić limit miesięcznych przychodów, dzięki czemu niczym nie musisz się martwić.
Sam widzisz, ile możliwości oferuje Ci zarabianie na Instagramie z naffy. Pamiętaj też, że kluczowym elementem działalności w Internecie Jest zbudowanie autentycznej marki osobistej, która przyciągnie zaangażowaną społeczność. Skuteczne zarabianie wymaga cierpliwości, konsekwencji i dostosowania strategii do swojej niszy, a także dynamicznie zmieniających się trendów rynkowych. Sprzedaż zdecydowanie ułatwia naffy, które jest prostym rozwiązaniem nie tylko dla twórcy, ale również dla klientów. Brak długiego formularza zakupowego zdecydowanie zachęca do sfinalizowania transakcji, do czego skłaniają również szybkie metody płatności, takie jak BLIK.
Zarabianie na Instagramie jest dobrym pomysłem na dorobienie sobie na swojej wiedzy, a z czasem możesz przekształcić swoją działalność w główne źródło dochodu.