Moduły fotowoltaiczne zostały zamontowane na dachu budynku garażowego Komendy, a ich łączna moc to 18,5 kWp.
Celowością zadania jest obniżenie kosztów energii elektrycznej, co pozwoli znacząco zaoszczędzić środki finansowe przeznaczone na funkcjonowanie obiektu.
Realizacja zadania zakupu i montażu instalacji fotowoltaicznej dla tutejszej Komendy była możliwa dzięki umowie dotacyjnej zawartej przez Powiat Gostyniński z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w ramach Programu „Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznych dla Komend Powiatowych i Miejskich Państwowej Straży Pożarnej” przy dofinansowaniu w wysokości do 45 000 zł, przy czym kwota dotacji nie mogła przekroczyć 50% kosztu kwalifikowanego brutto zadania.
W środę, 20 marca Starosta Gostyniński Pan Arkadiusz Boruszewski wizytował proces realizacji zdania, gdzie został zapoznany z postępem prac oraz sposobem ich realizacji.
Ostateczne zakończenie realizacji zadania, uwzględniając rozliczenie umowy planowane jest do dnia 1 kwietnia 2024 r.
Napisz komentarz
Komentarze