Spółka w ramach swoich obowiązków wynikających z umowy użyczenia obiektów i terenu wykonywała: malowanie ścian wewnątrz hali, naprawianie drzwi, klamek, wymienianie niesprawnych źródeł światła, pielęgnację zieleni, sprzątanie, wywożenie nieczystości a także prace mające na celu doraźne naprawy pokrycia dachowego. Kilkukrotnie takie prace wykonywano – zarówno w okresie gwarancyjnym jak i po nim. Natomiast generalne remonty w tym inwestycje umożliwiające korzystanie z obiektów są po stronie właściciela. Miejskie Centrum Handlowe Stara Betoniarnia NIE JEST właścicielem budynków ani terenu, którym zarządza. Nie może tym samym czynić inwestycji na majątku, którego nie jest właścicielem. Spółka działa na podstawie UMOWY UŻYCZENIA. Właścicielem wspomnianych obiektów jest Gmina Miasta Gostynina.
Fakt jedynego prawa do inwestycji potwierdza finansowanie inwestycji montażu ogrzewania w roku 2016, którą wykonał właściciel a o zabezpieczeniu środków zdecydowali Radni Miejscy przeznaczając na ten cel pieniądze z budżetu Gminy Miasta Gostynina.
Przecieki dachu występowały jeszcze przed 2015 rokiem, praktycznie od samego początku istnienia Spółki. Jak wynikało z dokumentacji i wykonywanych napraw uzupełniono jedynie fragmenty pokrycia. Ostatni przegląd techniczny budynku jasno i wyraźnie stwierdza o konieczności przeprowadzenia REMONTU pokrycia dachowego (dokumentacja dostępna w siedzibie spółki i w Urzędzie Miasta).
Zarząd zabiegał u właściciela o przeprowadzenie remontu pokrycia dachowego w hali targowej, jednak z uwagi na wysokie koszty nie było możliwe zabezpieczenie takiej kwoty w budżecie miasta. Dlatego spółka kilkukrotnie przeprowadzała bieżące naprawy najbardziej zniszczonych fragmentów poszycia dachowego z własnych środków.
Kilka miesięcy temu Spółka otrzymała deklarację ze strony Burmistrza Miasta Gostynina Pawła Kalinowskiego o planowanej pomocy przy naprawie dachu w hali targowej. Informacja o takim zamiarze została przeze mnie przekazana najemcom. W sprawę został zaangażowany również Wydział ds. pozyskiwania środków zewnętrznych.
Obecna Burmistrz Miasta Gostynina Agnieszka Korajczyk-Szyperska została poinformowana osobiście przez zarząd spółki o konieczności przeprowadzenia generalnego remontu dachu w hali targowej w dniu 9 maja 2024 roku (ponad dwa miesiące temu) podczas spotkania w siedzibie spółki przy ul. Bierzewickiej 32 w obecności Radnych Rady Miejskiej Artura Szulwacha (wieloletniego najemcy powierzchni handlowej w hali targowej od 2017) oraz Konrada Krysiaka. W trakcie wizyty nie doszło do oględzin wspomnianych miejsc.
Obfite opady deszczu z piątku 12 lipca br. wywołały ogromne zainteresowanie, nie tyle stanem pokrycia, co moją osobą. Z dniem 1 lipca 2024 roku zostałem odwołany z funkcji prezesa Zarządu. W uchwale Rady Nadzorczej nie ujęto powodu mojego odwołania. Dalsze manipulowanie faktami i stawianie mojej osoby w złym świetle może stanowić podstawę do dochodzenia roszczeń na drodze sądowej.
Rafał Różański
https://www.gostynin24.pl/artykul/12107,jak-urzadzic-retro-sypialnie-porady-od-vilandy-com
Napisz komentarz
Komentarze