– Nasze zaangażowanie stanowi dowód społecznej odpowiedzialności Grupy Kapitałowej PGNiG, dziękuję naszym pracownikom, którzy bez wahania są gotowi nieść pomoc w tej szczególnej sytuacji. To przykład dobrej współpracy, która będzie stanowiła realną pomoc dla wielu Polaków. Co warto podkreślić, proces wsparcia obsługi telefonicznej dla osób kontaktujących się z GIS został uruchomiony w ciągu 24 godzin – powiedział Jerzy Kwieciński, Prezes Zarządu PGNiG SA.
Przedstawiciele PGNiG Obrót Detaliczny będą udzielali porad w oparciu o materiały i skrypty przekazane przez GIS. Konsultanci odpowiedzą na pytania związane m.in. z diagnostyką, kwarantanną, świadczeniami zdrowotnymi, zasiłkami, leczeniem szpitalnym, testami, receptami oraz aplikacją ProteGO Safe (program do monitorowania kontaktów społecznych, wspierający walkę z koronawirusem).
– Dzięki zaangażowaniu naszych pracowników udało nam się po raz kolejny szybko zapewnić niezbędne wsparcie dla państwowej instytucji. Co najważniejsze – dzieje się to bez uszczerbku dla obsługi naszych Klientów, którzy systematycznie od kilku miesięcy przenoszą swoją aktywność do elektronicznych kanałów obsługi – podkreślił Henryk Mucha, Prezes Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny.
Pracownicy PGNiG zapewniali już podobną pomoc w marcu i kwietniu tego roku, kiedy wspierali infolinię Narodowego Funduszu Zdrowia, czyli Telefoniczną Informację Pacjenta (TIP). Otrzymali za to podziękowanie od ówczesnego Prezesa NFZ, a obecnego Ministra Zdrowia Adama Niedzielskiego.
***
PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o. jest liderem sprzedaży na rynku gazu ziemnego w Polsce. Obsługuje blisko 7 mln klientów, gospodarstw domowych oraz przedsiębiorców, wśród których są zarówno duże, średnie i mniejsze firmy. Spółka specjalizuje się w sprzedaży: gazu ziemnego (wysokometanowego i zaazotowanego), energii elektrycznej, sprężonego gazu ziemnego (CNG) oraz skroplonego gazu ziemnego (LNG).
Departament Komunikacji
Napisz komentarz
Komentarze