Reklama
Reklama
Reklama

LGBT wtargnęło na teren kościoła

Nieznani sprawcy w nocy z poniedziałku na wtorek, napisali na terenie kościoła w Gostyninie: „J**** PiS”, „LGBT”.

W całym kraju atakowane są kościoły przez grupy młodych ludzi oburzonych orzeczeniem Trybunału Konstytucyjnego w sprawie aborcji. Przypomnijmy i podkreślmy, iż orzeczenie TK nie dotyczy ciąży poczętej w wyniku przestępstwa gwałtu lub w przypadku zagrożenia życia matki, o czym niejednokrotnie twierdzą protestujący.

Podczas wczorajszego protestu w Gostyninie w godzinach od 16.00 do 18.00, o którym pisaliśmy tutaj teren kościoła NMP Matki Kościoła był chroniony przez ministrantów i grupę z Odnowy w Duchu Świętym, ponieważ była obawa, że protestujący wtargną na teren kościoła.

Obelżywy napis zauważono we wtorek nad ranem po czym powiadomiono Policję. Na terenie kościoła funkcjonuje monitoring, który zabezpieczyli funkcjonariusze.

 To jest skandal – mówi burmistrz Paweł Kalinowski.  Każdy ma prawo do wyrażania swoich poglądów ale nikt nie ma prawa niszczyć świętych miejsc. Jestem oburzony takim zachowaniem.

Z soboty na niedzielę pomazano płocką katedrę z 1144 roku. Kodeks karny za dewastację mienia przewiduje karę pozbawienia wolności od 3 miesięcy do 5 lat.

W specjalnym Oświadczeniu Przewodniczący Episkopatu abp Stanisław Gądecki podkreślił: Wulgaryzmy, przemoc, obelżywe napisy i zakłócanie nabożeństw oraz profanacje, których dopuszczono się w ostatnich dniach – mimo iż mogą one pomóc niektórym osobom w rozładowaniu ich emocji – nie są właściwą metodą działania w demokratycznym państwie.

and.

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Kazik 29.10.2020 23:21
W wielu opiniach piszący próbują zmiękczyć okrucieństwo czynu pisząc że protestującym chodzi o to by mieć możliwość wyboru. Dlaczego nie piszecie że chcą mieć możliwość zabicia? Tacy nagle wrażliwi? Przecież to obłuda!

Kaśka 29.10.2020 19:10
Dla jednych protesty są uzasadnione, dla innych wręcz przeciwnie. W czasie okupacji aborcja była dostępna bez ograniczeń, i zwolennicy tej opcji w swoim przekonaniu słusznie dążą do powrotu do tamtych czasów. Z kolei przeciwnicy chcieliby mieć patriotyczną wolną Polskę, prawie jak przed wojną. Chyba trudno będzie dogodzić każdemu.

Moto 29.10.2020 11:05
I dobrze ze PiS niechce LGBT to ludzie którzy mają zaburzenia

Ola 31.10.2020 10:48
Moto 29-10-2020 11:05
I dobrze ze PiS niechce LGBT to ludzie którzy mają zaburzenia
Proszę się do edukować, ponieważ to co Pan napisał jest dawno nieaktualne. 17 maja 1990 roku Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) skreśliła homoseksualizm z listy chorób i zaburzeń.

A.W 29.10.2020 07:02
Pytanie - Czy organizatorzy protestu odpowiadają karnie za jego zorganizowanie bez wcześniejszego zgłoszenia i w czasie, gdy dopuszczalne jest zgromadzenie 5 osób oraz za narażenie wielu osób na utratę zdrowia? Może jakiś prawnik się wypowie?

oczywistaoczywistość 29.10.2020 17:08
"Organizatorem" protestów jest prezes i jego świta z

Gian Lucia Gost 29.10.2020 00:49
Panowie chrońmy naszych gostynińskich kościołów

Bari 28.10.2020 16:13
Dokładnie tak. Filmik umieszczony na fb , kiedy to ludzie zbliżają się do rynku z hasłem na ustach J...PiS! I krzyczą przez kilka minut... To jest kultura słowa? Może i zamilkli przy kościele, ale po co wmawiać , że było miło i kulturalnie , bez obrażania! Obraźliwie hasła dotykają waszych rodziców , dziadków , którzy na tą partię od lat głosują. To nie ufoludki z Gostynina od lat głosują na PiS. Zastanówcie się..

Basia 28.10.2020 10:51
Pani Paulo, Pani trochę zakłamuje rzeczywistość, ponieważ na facebooku jest udostępniony filmik i wyraźnie słychać słowa "Je.. ć PiS".

Joanna 28.10.2020 05:40
Ja byłam i slyszalam co pod koniec marszu zescie krzyczeli.Teraz się wypieracie?

EWA 27.10.2020 21:42
WIDZIAŁAM TEN MARSZ Z PRZEWAGĄ MŁODYCH KOBIET / MAŁOLAT NIE WIDZIAŁAM ... / I PODZIWIAM KULTURĘ ORAZ WIDOCZNE ZAŻENOWANIE TYCH PAŃ, KTÓRE SĄ ZMUSZONE W 21 WIEKU WALCZYĆ O PODSTAWOWE PRAWO DO WOLNOŚCI; BEZ MOŻLIWOŚCI WYBORU CZOWIEK JEST NIEWOLNIKIEM ...

dno 29.10.2020 15:31
EWA 27-10-2020 21:42
WIDZIAŁAM TEN MARSZ Z PRZEWAGĄ MŁODYCH KOBIET / MAŁOLAT NIE WIDZIAŁAM ... / I PODZIWIAM KULTURĘ ORAZ WIDOCZNE ZAŻENOWANIE TYCH PAŃ, KTÓRE SĄ ZMUSZONE W 21 WIEKU WALCZYĆ O PODSTAWOWE PRAWO DO WOLNOŚCI; BEZ MOŻLIWOŚCI WYBORU CZOWIEK JEST NIEWOLNIKIEM ...
Jaka kultura? Dzieci niosły transparenty. Nauczyciele gostynińskich szkół: sp3, lo, zs, gce, sp1, sp5. Ładny przykład. Kto wychowuje nasze dzieci? Pociągnąć do odpowiedzialności dyscyplinarnej. I po co Wojtalewiczowie zbierali pieniądze na operację, skoro teraz opowiadają się za aborcją?

zyga 29.10.2020 16:56
No i wyszło szydło z worka! Kultura nauczycieli i ich nakłanianie do udziału w manifestacji. Niektóre panie z sp3 oznaczają się na portalach społecznościowych jako zwolenniczki LGBT! Czy nauczyciel będący pracownikiem państwowym opłacanym przez państwo może występować przeciwko państwu? Dyrektorzy szkół może wyciągną konsekwencje z obrażania uczuć religijnych katolików? WSTYD i HANBA, bo pewnie zaraz będą strajkować o podwyżkę pensji! Gdzie jest burmistrz i starosta....

pewnie 29.10.2020 19:11
musiałeś być w szkole niezłym głąbem skoro masz taką traumę związaną z nauczycielami - z pewnością odnalazł byś się w epoce kamienia łupanego

oczywistaoczywistość 29.10.2020 17:14
"dno"dno moralne i zacofanie - to jest to co reprezentujesz sobą człowieczku , a obecność ludzi wykształconych na marszu może świadczyć jedynie o słuszności protestu

wyborca 27.10.2020 20:14
lpbt co to

proste 27.10.2020 18:29
wystarczy zapytać się w sklepach kto kupował(monitoring) ostatnio taką farbę w sprayu - Gostynin małe miasto będzie wiadomo kto stoi za tą prowokacją- A jak tam sprawa zrywanych banerów wyborczych Andrzejku - Gostynin miasto monitorowane, a cisza jakoś sprawców nie ujęto -dziwne

Zdzisław 27.10.2020 17:45
Aborcja = morderstwo bezbronnego dziecka, takie są fakty.

ASD 27.10.2020 20:25
Aby się wypowiedzieć na ten temat to warto się nim zapoznać, bo aborcja o jakiej piszesz nigdy nie była u nas dozwolona i nikt o taka zgodę nie walczył! Co więcej człowiek wierzący ma wolną wole, i ma prawo podejmować decyzje. Nie życzę nikomu aby jego żona, lub sama przyszła matka nosiła dziecko które wie że zaraz po narodzinach umrze. Dla niektórych osób to może być potworna trauma której nie da się zrozumieć, która może zostawić dużo gorszy ślad na psychice. To jest kwestia mocno indywidualna danej osoby i sumienia! Bardzo łatwo jest krytykować jeśli dana sytuacja nas nie dotyczy.

Lustrzany 28.10.2020 01:45
A czy zgodzilibyście się państwo by każdy miał wolną wolę i mordował ludzi, bo kiedyś za to odpowie? Chyba nie, jest to z góry potępiane, zabijanie. Religia tu nie ma nic do rzeczy, choć również potępia zabójstwo. To prawo moralne, naturalne jak zwał tak zwał. Protest powinien być skierowany,by pomóc wychować, opiekować się chorymi dziećmi. Chciałbym również nadmienić, że prawo, tzw. kompromis aborcyjny zezwalał na zabicie dziecka nawet w przypadku podejrzenia choroby, a nie potwierdzenia. Mało tego, co jeśli dziecko zachoruje po urodzeniu, albo jest na tyle duże by zadać pytanie rodzicom, czy by go nie było jakby okazał się chory? Ludzie mówią, ale co to za życie dla dzieci, które "wegetują". Po pierwsze, to wciąż życie, to oznaka miłości, nie tylko chwilowa przyjemność. Po drugie, argument, że nie mogą patrzeć na cierpienie czy śmierć dziecka. A czy łatwiej jest patrzeć na cierpienie lub śmierć rodziców, rodzeństwa? Jest smutek, żal, rozpacz, gniew. Bez względu na to czy to dziecko czy rodzic. Śmierć bardzo często przychodzi nagle, nie mamy na to wpływu, ale zawsze możemy być na nią gotowi. Ktoś może zapytać co ja tam wiem, w dodatku facet. Mimo że nie wychowuje dziecka chorego, doświadczyłem śmierci pierwszego dziecka, było ciężko, pokrzepieniem własnej żony tłumiłem własny ból, ale wtedy zaufałem Bogu. Przy trzecim dziecku, wyniki badań mieliśmy z podejrzeniem Zespołu Downa, nie chcieliśmy kolejnych badań, inwazyjnych, bo mogłyby zaszkodzić, ta wiedza nic by nie zmieniła, nie przeszło nam przez głowę nawet o zabiciu własnego dziecka. Urodził się zdrowy, choć mieliśmy chwilę grozy, nasz synek nie oddychał. Ale Bóg nad nami czuwał. Życie to najwspanialszy dar jaki człowiek kiedykolwiek dostał, nie mamy prawa odbierać tego daru nikomu!

ASD 28.10.2020 07:43
Tak, ale wiesz ile jest rodziców które nie są w stanie wychować? Wychowanie takiego dziecka to olbrzymia odpowiedzialność dla rodziców, często też duży koszt na który nie są gotowi. Niestety Państwo wymaga ale w takich sytuacjach nie pomaga... Wiele osób z tego powodu może popaść w depresje lub zrobić jeszcze coś gorszego. W 1993r. był pewien kompromis i prawo, czy tak wiele kobiet z niego korzystało? Ale była taka możliwość.. Za chwilę może się okazać że będą jeszcze gorsze czasy a sami nie będziemy mieli praw do niczego. Nie popieram aborcji ale staram się zrozumieć ludzi... Nie jestem za tym aby osoby nie w pełni sprawne podlegały aborcji ale dzieci które nie mają szans na przeżycie już powinny być kwestią matki. Psychika i moralność każdego człowieka jest różna. I nie mówimy tutaj o pozwoleniu na zabijaniu które w obronie własnej również jest akceptowalne również przez kościół. Tutaj może to być pewna obrona przed zwariowaniem, depresją lub samobójstwem... Kobieta rodzi dziecko które nie ma kontaktu ze światem, nie otrzymuje pomocy, musi się nim opiekować 24/dobę mąż w wyniku takiej pandemii traci prace.. Pieniądze się kończą... Co im pozostaje? Bo nie widzę żeby w przypadku takich rodzin jakoś Państwo pomagało... Ale widziałem nie raz właśnie brak tej siły walki i akty samobójstwa...

Lustrzany 28.10.2020 08:54
Zgadzam się że powinna być pomoc od Państwa i to całkiem spora, wiele rzeczy powinno być inaczej zarządzanych w Naszym kraju. Jednak nie mogę zgodzić się z Panem/Panią w kwestii nieuleczalnie chorych dzieci. Ale szanuje Pana/Pani zdanie. Pomoc psychologów jest potrzebna zarówno rodzicom podejmujących trud urodzenia i opiekowania takich dzieci jak również decydujących się na aborcję. Jest to wielka trauma, mimo że często udaje się że wszystko jest ok przez dłuższy czas. To powinniśmy zmienić, nie prawo, które chroni, tych których powinno w tym wypadku - najsłabszych. Jeśli ktoś będzie chciał dokonać aborcji, znajdzie sposób, z tego co widziałem to co drugi kraj jest chętny do "pomocy" w tej kwestii.

Krzysztof 28.10.2020 09:28
ASD 28-10-2020 07:43
Tak, ale wiesz ile jest rodziców które nie są w stanie wychować? Wychowanie takiego dziecka to olbrzymia odpowiedzialność dla rodziców, często też duży koszt na który nie są gotowi. Niestety Państwo wymaga ale w takich sytuacjach nie pomaga... Wiele osób z tego powodu może popaść w depresje lub zrobić jeszcze coś gorszego. W 1993r. był pewien kompromis i prawo, czy tak wiele kobiet z niego korzystało? Ale była taka możliwość.. Za chwilę może się okazać że będą jeszcze gorsze czasy a sami nie będziemy mieli praw do niczego. Nie popieram aborcji ale staram się zrozumieć ludzi... Nie jestem za tym aby osoby nie w pełni sprawne podlegały aborcji ale dzieci które nie mają szans na przeżycie już powinny być kwestią matki. Psychika i moralność każdego człowieka jest różna. I nie mówimy tutaj o pozwoleniu na zabijaniu które w obronie własnej również jest akceptowalne również przez kościół. Tutaj może to być pewna obrona przed zwariowaniem, depresją lub samobójstwem... Kobieta rodzi dziecko które nie ma kontaktu ze światem, nie otrzymuje pomocy, musi się nim opiekować 24/dobę mąż w wyniku takiej pandemii traci prace.. Pieniądze się kończą... Co im pozostaje? Bo nie widzę żeby w przypadku takich rodzin jakoś Państwo pomagało... Ale widziałem nie raz właśnie brak tej siły walki i akty samobójstwa...
Piszesz, że dziecko to ogromne koszty, odpowiedzialność, brak pomocy, zagrożenie depresją itp... Same obciążenia. A może wobec tego lepiej zastanowić się z kim, kiedy i po co idziesz do łóżka???? Co Tobą kieruje? Nie zapominajmy, że jesteśmy ludźmi, nie zwierzętami!

ASD 28.10.2020 17:57
Po to aby mieć dzieci.. Sam przeznaczam miesięcznie 500zł na różne takie akcje. Jeśli nie masz chorego dziecka ani nigdy nie pomagałeś to nie powinieneś się wypowiadać. Staram się zrozumieć osoby i to jak żyją i jaką mają sytuację. Wpisz sobie w internecie widok dzieci bez mózgu po narodzinach lub z innymi wadami itp. zobacz jak wygląda takie dziecko, jaki ono odczuwa ból po narodzeniu mimo że za jakiś czas umrze, posłuchaj co mówią o tym lekarze, często po takim przeżyciu kobieta nie chce mieć już dziecka.. Nie wierze w to że nie potrafisz postawić się w roli rodzica który rodzi dziecko umiera na rękach a potem ma ten widok przez resztę życia.. Może ty dasz rade tak żyć ale niektóre osoby nie będą w stanie. Jest to kwestia indywidualna i ja szanuje Twoje zdanie ale ty uszanuj zdanie innych osób..

M 28.10.2020 22:33
I pisze to typowy facet :lol: nie wszyscy mają pomóc drugiej strony nie dlatego że nie chcą ale po prostu np nie ma ich w domach, wyjeżdżają za praca . Często kobiety są zkazane same na siebie. Czas modelowy facet "gentelmen" po chwili okazuje się draniem i kobieta zostaje z problemem sama. Nie chciała bym znalesc się w takiej sytuacji i musieć wybierać ale jeśli już będę w takiej sytuacji chciała bym MIEC WYBÒR

Zdzisław 29.10.2020 09:33
To ja proponuję wnikliwie zapoznać się z ,,tematem" m.in. poprzez obejrzenie filmu ,,Nieplanowane". Poza tym każdy rodzaj aborcji jest aborcją, a od aborcji do eutanazji niedługa droga. Moja wolność kończy się tam, gdzie zaczyna się wolność drugiego. Warto przy tym pamiętać przekaz naszego Jana Pawła II.

Adhd 27.10.2020 16:22
Wielka kultura słowa wypływająca z ust młodych ludzi... J....PiS, wyp....c..itd... I to ma uczyć szacunku do innych poglądów? A przepraszam, kto zbezcześcił teren przed kościołem , nie ludzie związani z tym marszem? Pytanie czy w marszu może nie szli ludzie , którzy za chwilę będą chcieć bierzmowania, będą chcieć założyć rodzinę?..Nagonka i owczy pęd za mediami ogōlnopolskimi, brak potępienia profanacji miejsc świętych doprowadzi niedługo do tragedii. Oczywiście wolność słowa, ale w drugą stronę to obrażanie i poglądy homofobiczne.... Kiedy ludzie się obudzą..

ASD 27.10.2020 20:18
Zacznę od początku: Czy na tym marszu ktoś wykrzykiwał "J....PiS" itp. Czy ktoś znieważał inne poglądy? Czy masz jakiś dowód że to zrobiły osoby biorące udział w Proteście? Bo jeśli masz dowód to wskaż tą osobę a uwierz mi że nikt z tego marszu sie do niej nie przyzna! Bo to nie było celem.. Celem była pewna wolność i cały protest był zorganizowany z wysoką kulturą i szacunkiem. Dodam na koniec że osoba która wskazuje winnego nie mając żadnego dowodu nie zasługuje na szanse wypowiedzi, ponieważ taka osoba jest nie wiarygodna i nie ma żadnego honoru. Jeśli rzucamy jakieś podejrzenia, oszczerstwa itp. to powinny mieć uzasadnienie.

A.W 28.10.2020 16:38
"J....PiS" - te słowa wykrzyczano wielokrotnie na proteście przed ratuszem, co jest na filmiku udostępnionym przez p. Sylwię M.

Łukasz 27.10.2020 16:11
Powinien to swoim językiem wyczyścić. Potrafię zrozumieć wiele,ale takie zachowanie jest nie do przyjęcia!

Janusz 27.10.2020 15:43
Przypuszczalnie kolejna prowokacja "prawilnych katolików" podszywających się tym razem pod protestujących czy też jak w tym przypadku środowiska lgbt. Czy nasz naród dojży jakie konsekwencje noszą podziały zainspirowane przez pis? Zanim będzie za późno?

ONA 27.10.2020 13:24
Liczę na publikację o prawdziwym sprawcy.

Pati 27.10.2020 13:14
Zgadzam się z tym co napisał/a ASD wczorajszy przemarsz ma i miał zupelnie inne przesłanie takie postawy obywatelskie są godne podziwu i poparcia. A to co wydarzyło się później już Nie!!!!! Ten kto to napisał raczej nie jest kobietą, ktora może stańąć przed BARDZO TRUDNYM WYBOREM i wszysto zniszczył. Nikt z protestujących/myślących nie zachęca do agresji i przemocy. Nikt z tych osob sie pod tym nie podpisuje. Ja na pewno NIE. Nie jesteśmy za MORDERSTWEM I PRZEMOCĄ JEDYNIE ZA MOŻLIWOŚCIĄ DOKONANIA WYBORU.

Joanna 27.10.2020 12:58
A okrzyki Je... c PiS uwazasz za przejaw kultury?

Paula 27.10.2020 16:35
W Gostyninie nikt tak nie krzyczał. Ni było hołoty i chamstwa. Szlam razem z 8 latka i jedyne hasło jakie było slychac to „ myśle, czuje, decyduje”.

Basia 28.10.2020 07:52
Pani Paulo, Pani trochę zakłamuje rzeczywistość, ponieważ na filmiku udostępnionym na facebooku przez Panią Katarzyne. K wyraźnie słychać jak padają słowa "je.. ć PIS". Żal dziecka że musiało tego wysłuchiwać. Pozdrawiam.

Krzysztof 28.10.2020 09:15
Paula 27-10-2020 16:35
W Gostyninie nikt tak nie krzyczał. Ni było hołoty i chamstwa. Szlam razem z 8 latka i jedyne hasło jakie było slychac to „ myśle, czuje, decyduje”.
Z 8-latką????? A gdzie jej rodzice, że pozwolili na taką deprawację małego dziecka?

Jarosław 27.10.2020 12:50
Byłem uczestnikiem wczorajszego protestu, który przechodził też obok kościoła, nikt nie wznosił żadnych haseł przeciw kościołowi, nikt nie zachowywał się agresywnie. Przed Kościołem w towarzystwie kilku mężczyzn stał ksiądz, myślę że może on potwierdzić taką postawę protestujących o której piszę. byłoby to najuczciwsze. Zachęcam księdza to tego.

wójcik 27.10.2020 10:54
Te rozwydrzone małolaty,to według ciebie "kultura"?

Krzysztof 27.10.2020 10:40
Proszę o podanie do wiadomości publicznej, kto dopuścił się tego przestępstwa.

ASD 27.10.2020 10:26
Protesty są słuszne i ludzie prowadząc je z kulutrą pokazują swoją wyższość nad osobami rządzącymi. Odbył się piękny protest z kulturą i dużym odzewem. Natomiast takie zachowanie psuję to co robią osoby walczące o wolność. Zamiast pomóc to niszczą ich pracę...

zachmurzenie duże

Temperatura: 4°C Miasto: Gostynin

Ciśnienie: 1000 hPa
Wiatr: 28 km/h

Ogłoszenia
Atrakcyjna działka budowlana w otulinie lasu! Posiadamy do sprzedaży działkę budowlaną o pow. ok. 2999 m². Działka bardzo atrakcyjnie położona przy ścianie lasu. Media w pobliżu działki (prąd, woda, linia telefoniczna). Dojazd do działki drogą asfaltową. Okolica cicha nadająca się zarówno pod zabudowę domu całorocznego jak i letniskowego. W sąsiedztwie piękne tereny leśne i domy jednorodzinne. Miejsce bardzo kameralne, dla osób ceniących sobie spokój i piękne widoki w połączeniu z szybkim dojazdem do pracy. Nieruchomość położona ok. 5 km od jeziora Lucieńskiego. Do najczystszego jeziora Białe ok. 9 km. Działka położona niedaleko Gostynina odległość ok. 4 km, od Płocka ok. 20 km, od Warszawy ok. 120 km. Więcej informacji udzielimy telefonicznie pod num: Skontaktuj się lub Skontaktuj się. Cena: 89 000 zł do negocjacji. Zapraszamy na prezentację i do zakupu. W naszym biurze prezentacja jest bezpłatna i niezobowiązująca! Kupujący płaci prowizję tylko i wyłącznie w przypadku zakupu danej nieruchomości. Obsada Biura Solid-Nieruchomości ul. Wojska Polskiego 27/67 09-500 Gostynin (budynek Poczty Polskiej) Niniejsza oferta została przygotowywana na postawie informacji uzyskanej od właściciela oraz oględzin i zdjęć nieruchomości wykonanych przez BON Solid. Jednak wszelkie informacje w niej zawarte mogą ulegać aktualizacji. W związku z czym dane zawarte w ogłoszeniu mają wyłącznie charakter informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Dom w Gostyninie super lokalizacja Tel: 665 424 109 Posiadamy do sprzedaży dom piętrowy o pow. ok. 220 m², na działce o pow. ok. 660 m², znajdujący się w cichej i spokojnej części miasta. Parter budynku składa się z wiatrołapu, dwóch oświetlonych pokoi, przestronnego salonu z wyjściem na duży taras, kuchni, łazienki oraz oddzielnego WC. Na piętrze znajdują się również 2 pokoje z wyjściem na duży wspólny balkon, salon, kuchnia, łazienka i oddzielne WC. W bryle budynku znajduję się także garaż, piwnica wraz z kotłownią. Dom ocieplony, okna plastikowe, ogrzewanie centralne. Działka w całości ogrodzona, bardzo ładnie zagospodarowana. Idealna lokalizacja, osiedle ciche i bardzo spokojne, w bliskim sąsiedztwie lasów. Nieruchomość wyposażona w media: prąd, woda z wodociągu, kanalizacja. Istnieje możliwość przyłącza gazu ( gaz w ulicy). Budynek do remontu i aranżacji we własnym zakresie. Dodatkowo na działce znajduję się budynek gospodarczy oraz co najważniejsze drugi domek o powierzchni użytkowej ok. 20 m2 przeznaczony do zamieszkania z wejściem na nieużytkowe poddasze oraz garażem w bryle budynku. Nieruchomość składa się z jednego pokoju, kuchni oraz łazienki. *Możliwość zamiany domu na mieszkanie znajdujące się na parterze lub na pierwszym piętrze!! Cena 460 000 zł do negocjacji. Zapraszamy na prezentację i do zakupu. W celu umówienia wizyty prosimy o wcześniejszy tel. pod numer Skontaktuj się. Prezentacja w naszym biurze jest bezpłatna i niezobowiązująca! Kupujący płaci prowizję tylko i wyłącznie w przypadku zakupu danej nieruchomości. Obsada Biura Solid-Nieruchomości ul. Wojska Polskiego 27/67 09-500 Gostynin (budynek Poczty Polskiej) Niniejsza oferta została przygotowywana na postawie informacji uzyskanej od właściciela oraz oględzin i zdjęć nieruchomości wykonanych przez BON Solid. Jednak wszelkie informacje w niej zawarte mogą ulegać aktualizacji. W związku z czym dane zawarte w ogłoszeniu mają wyłącznie charakter informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Piękna działka nad j. Białym - 300 m! Tel: 665 424 109 lub 515 955 229. Do sprzedaży piękna działka budowlana o pow. 1474 m/2. Działka w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, przeznaczona pod zabudowę całoroczną i rekreacyjną (media w pobliżu działki). Okolica bardzo malownicza, usytuowana wśród unikalnych w skali kraju rezerwatów przyrody. Bez wątpienia jest to najpiękniejszy fragment Mazowsza. Miejscowość Białe znajduje się wśród kilku jezior: Białe, Sumino, Lucieńskie, Drzesno. Odległość prezentowanej działki od najpiękniejszego i najczystszego ( I klasa czystości wody ) jeziora - Białe ok. 300 m. Jezioro Białe jest najgłębszym jeziorem na pojezierzu gostynińskim i jednym z większych (152 ha) Przybliżone wymiary działki: szerokość ok. 26m, długość ok. 51m. Odległość z Płocka ok. 25 km, z Warszawy ok. 100 km, z Gostynina ok. 8 km Zapraszamy na prezentację i do zakupu. Cena 125 000 zł do negocjacji. W naszym biurze prezentacja jest bezpłatna i niezobowiązująca! Kupujący płaci prowizję tylko i wyłącznie w przypadku zakupu danej nieruchomości. Obsada Biura Solid-Nieruchomości ul. Wojska Polskiego 27/67 09-500 Gostynin (budynek Poczty Polskiej) Niniejsza oferta została przygotowywana na postawie informacji uzyskanej od właściciela oraz oględzin i zdjęć nieruchomości wykonanych przez BON Solid. Jednak wszelkie informacje w niej zawarte mogą ulegać aktualizacji. W związku z czym dane zawarte w ogłoszeniu mają wyłącznie charakter informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama