Zakres robót obejmuje:
- remont nawierzchni ulicy Krasickiego w zakresie sfrezowania istniejącej nawierzchni bitumicznej i wykonania nowej nawierzchni;
- remont chodników i zjazdów – demontaż płyt chodnikowych betonowych i nawierzchni betonowych oraz nawierzchni z kostki i wykonanie nowej nawierzchni chodników i zjazdów z kostki betonowej;
- remont krawężników – wymiana istniejących na nowe;
- demontaż istniejących progów na jezdni i wykonanie nowego progu zwalniającego z kostki brukowej;
- zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia;
- regulacja wysokościowa istniejących studzienek uzbrojenia terenu;
- wykonanie na długości 8 m powierzchniowego odwodnienia liniowego – ekodren z odprowadzeniem wód opadowych z powierzchni jezdni do istniejących studzienek kanalizacji deszczowej;
- wykonanie oznakowania poziomego jako strukturalnego, grubowarstwowego.
Termin realizacji zadania został ustalony na 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Roboty drogowe będą odbywały się łącznie z realizacją inwestycji pn.: „Modernizacja sieci kanalizacyjnej i wodociągowej przy ul. Krasickiego w Gostyninie”, której inwestorem jest Miejskie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. w Gostyninie.
Remont nawierzchni ulicy Krasickiego był planowany od wielu lat, ale sytuacja finansowa miasta nie pozwalała na jego rozpoczęcie. Dopiero w 2021 roku udało się zabezpieczyć środki w budżecie na powyższe zadanie.
Jednocześnie, wychodząc naprzeciw mieszkańcom ulicy deklarującym chęć podłączenia swojej nieruchomości do sieci gazowej, Urząd Miasta Gostynina prowadzi rozmowy z Polską Spółką Gazownictwa celem ustalenia warunków wybudowania sieci gazowej w przedmiotowej ulicy i liczy w tej sprawie na wspólne wypracowanie jak najbardziej optymalnych rozwiązań.
Mamy nadzieję, że te działania będą korzystne dla osób ubiegających się o wykonanie przyłączy gazowych.
Urząd Miasta Gostynina
www.gostynin.pl
Napisz komentarz
Komentarze