Reklama
Reklama
Reklama

Spór w GSM

W Gostynińskiej Spółdzielni Mieszkaniowej powstał spór pomiędzy Zarządem, a Radą Nadzorczą o zwołanie Walnego Zgromadzenia.

Zarząd zwołał na 26.06.2021 r. walne zgromadzenie dla ponad 3,5 tysiąca swoich członków w sali kinowej Miejskiego Centrum Kultury w Gostyninie.

Rada Nadzorcza GSM zarzuca Zarządowi rażące naruszenia przepisów ustawowych oraz statutowych i z tych też względów Rada Nadzorcza 11 czerwca uchyliła uchwałę Zarządu zwołującą walne zgromadzenie.

W opinii Rady Nadzorczej - Zarząd GSM zwołał walne bez konsultacji z Radą oraz niezgodnie z art. 90 ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (...), który stanowi, że walne zgromadzenie spółdzielni może być zwołane dopiero po odwołaniu stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii.

Część członków spółdzielni jest oburzona, że Zarząd zwołał walne w zamkniętym pomieszczeniu. Według tej części członków, Zarząd nie może zwołać walnego w zamkniętym pomieszczeniu ze względu na ograniczenia wprowadzone przez Rząd RP. Sala kinowa MCK nie zapewnia bezpiecznego zgromadzenia nawet dla 10 proc. członków. W ten sposób zwołane walne ogranicza możliwość wzięcia w nim udziału przez znaczną część członków, a podjęte na tak zwołanym walnym uchwały mogą być zaskarżone do sądu pozwami zbiorowymi.

Niektórzy wskazują, że dużo mniejsza Spółdzielnia POLAM w Gostyninie (licząca około 800 członków) zwołała swoje walne w trybie pisemnym - zgodnym z art. 36 paragraf 9 Prawa spółdzielczego.

Powstaje pytanie - czy Zarząd zdecyduje się złożyć do Sądu pozew o uchylenie uchwały Rady Nadzorczej odwołującej zwołane walne oraz czy w ogóle walne zgromadzenie się odbędzie 26 czerwca 2021 r.?

ak

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

OKKI 20.06.2021 11:18
Warto zebrać podpisy członków GSM którzy mają chęć uczestnictwa w walnym zgromadzeniu,ale nie pójdą ze względu na jeszcze panującą pandemię.Z ROZMÓW Z CZŁONKAMI GSM JEST ICH BARDZO DUŻO. Jeżeli odbędzie się walne zgromadzenie zbierzemy podpisy i pójdziemy do sądu,a koszty sali kinowej i inne poniesie ZARZĄD GSM

Bogdan 21.06.2021 08:21
Jestem za tym pomysłem. Chętnie z małżonką złożymy swoje podpisy. Proszę wskazać, kto zbiera te podpisy?

OKKI 21.06.2021 16:33
Wspólnie możemy więcej. Jak możemy się skontaktować? Jest wiele problemów związanych z GSM do rozwiązania.

obatelobatel 20.06.2021 09:57
TE MĄDRE OPINIE OPISUJĄCE BAŁAGAN I BEZCHOŁOWIE W GSM POWINNY ZNALEŻĆ SIĘ NA WALNYM ZEBRANIU !!!!!!!!!!! NO I PYTANIE DO KANCELARII PRAWNEJ --KTO JST WINIEN STRATY ok. 180000 zł. [ ugoda w sądzie ]. BO TO PRZECIEŻ KANC.PRAWNA I OBECNY PREZES WYDALI WCZEŚNIEJ NA PIŚMIE OPINIĘ O RZĄDACH PREZESA JAKUBOWSKIEGO . TO GDZIE LEŻY PRAWDA ??

DyskotekaDębinka 19.06.2021 20:08
Na Pana Konrada można zawsze liczyć. Pierwszy w wyścigu do koryta.

kalert 18.06.2021 17:27
Całym złem jest Konrad Szyperski,pozbyć się go powinni już dawno,miesza,i nie wiadomo o co mu chodzi,niech miesza w swoim podwórku.

Mieszkaniec Gostynina 18.06.2021 08:32
Co to za artykuł... Zgromadzenie ma prawo się odbyć i się odbędzie. Szkoły pootwierane, kluby, kina , restauracje... Ludzie w sklepach juz maseczek nie nosza.. Wiekszosc ludzi jest zaszczepiona, a zgromadzenie na pewno odbedzie sie zgodnie z zachowaniem zasad reżimu sanitarnego. Mieszkańcy mają prawo się wypowiedzieć! A całym złem są członkowie rady, zwłaszcza ci skorumpowani przez pana K.Sz. To on powinien odejść z honorem. Nikt go tam nie potrzebuje, a spółdzielnia poszłabym o krok do przodu.

lokator 18.06.2021 07:10
Czy ktoś pomyślał z GSM o przyznawaniu miejsc parkingowych. na parkingu ze szlabanami przy ul. Legionów Polskich 1/3 parkingu jest wolna, a na parkingu wewnętrznym (wjazd od ul. Moniuszki) nie ma gdzie zaparkować samochodu.

FORDON 17.06.2021 16:15
WIARYGODNA INFORMACJA!!! SANEPID ZABRONIŁ GSM PRZEPROWADZENIA WALNEGO ZGROMADZENIA. JEŻELI WALNE SIĘ ODBĘDZIE TO BĘDZIE ONO NIELEGALNE I PODLEGA ZASKARŻENIU DO SĄDU. A CO DO ZARZĄDU- DESPERACJA I ZERO KOMPETENCJI

Ja 18.06.2021 07:12
Bzdura !

FORDON 18.06.2021 20:59
Powtarzam. WIARYGODNA INFORMACJA: dniu 09.06. br do GSM wpłynęło pismo od PPSE w Gostyninie PPIS/HKN-414/10/ME/2952/2021. Zalecam zapoznanie się o ile GSM udostępni. Jest wiele tematów do poruszenia: 1. Rozliczenie spłaconych termomodernizacji, za które mieszkańcy niesłusznie płacą do dnia dzisiejszego. 2. Rozliczenie c.o. za 2008-2014 dla wszystkich bloków GSM. 3. Nieuzasadnione podniesienie składek na f-sz remontowy. 4. Środki z f-szu remontowego są niewykorzystane na blokach, a z końcem roku są zerowane i wiele innych. Winien jest zarząd i rada nadzorcza, a przed wszystkim członkowie rady nadzorczej, którzy odchodzą i destabilizują pracę GSM. Zapomniałem tu ując kancelarię prawniczą, która za ciężkie pieniądze nie robi nic.

Aleksandra 16.06.2021 16:39
Cale zlo Spoldzielni to obecny Pan Prezes i Zarzad Spoldzielni. Tak uwazam. Dzwonilam do Spoldzielni miesiac temu chcialam umowic sie na rozmowe z Panem Prezesem, Pani z sekretariatu obiecala ze nastepnego dnia oddzwonia do mnie by poinformowac kiedy bede mogla spotkac sie aby porozmawiac z Panem Prezesem ( zaznaczam ze jestem czlonkiem spoldzielni ). Do chwili obecnej a to juz miesiac nie doczekalam sie telefonu odnosnie spotkania. No coz chodzilo mi tylko o to zeby Pan Prezes wiedzial ze u mnie w klatce mieszkaja ludzie ktorzy nie dosc ze uniemozliwiaja normalne funkcjonowanie w mieszkaniu to jeszcze w nocy prowadza jakies prace w swoim mieszkaniu uniemozliwiajace nocny spoczynek. Do tego z odglosow rozmow tych mieszkancow podejrzewam ze zagrazaja innym narazajac innych na utrate zdrowia. No coz z tego wynika ze Pan Prezes nie chce wiedziec co dzieje sie w jego zasobach, Zarzad Spoldzielni rowniez. To kierownictwo spoldzielni to jedno wielkie nieporozumienie. Kolesiostwo i nic wiecej mozna odniesc takie wrazenie. W kazdym badz razie zarowno Pan Prezes jak i Zarzad niedostepne dla czlonkow spoldzielni, nigdy jeszcze tak nie bylo. Napisalam ten komentarz gdyz znam to wszystko z wlasnego doswiadczenia i mam cicha nadzieje ze w najblizszym czasie to sie zmieni dlatego ze to czlonkowie spoldzielni sa wlascicielami i oni utrzymuja i Pana Prezesa i caly tzw. Zarzad.

członek sm 16.06.2021 18:34
Droga Pani a wie Pani ze od porządku, gróźb i innych tego typu sytuacji jest policja? Co może spółdzielnia a Tym bardziej zarząd jeżeli ktoś nie ma zadłużenia (bo tak pozostaje jeszcze eksmisja)? Wyrzuca kogoś z jego własnego mieszkania? Przyjdą powiedzą Pan sobie idzie bo pan głośno jest? Sama jestem mieszkańcem zasobów gsm i sama miałam uciążliwych sąsiadów, byłam u prawnika i on nakreślił mi ze pozostają jedynie organy ścigania, spółdzielnia nie może od tak wyrzucać kogoś z jego własności, kupił, ma. Wolność tomku w swoim domku, nawet cisza nocna w prawie nie jest jakoś szczególnie uregulowana. co może spółdzielnia? nasłać pracowników, albo iść na wizytę z dzielnicowym, albo powiadomić dzielnicowego.

członek sm 16.06.2021 18:41
jeszcze na marginesie, spółdzielnia może podjąć kroki zmierzające ku eksmisji ale musza na dowód być dołączone notatki policji, nagrania i ogólnie dowody, spółdzielnia musi delikwentowi tez zapewnić lokal zastępczy do zamieszkania i tak wszystko musi zacząć się od policji i dowodów, później z 3 lata czekania na eksmisje, sprawę w sądzie i lokal zastępczy Takie informacje również przekazał mi prawnik u którego byłam

Darek 17.06.2021 20:32
Precesję należy mieć do tych co siedzą w radzie nadzorczej na czele z mężem AKS. Kto jak nie rada wywaliła Michalaka i powołała nowego prezesa ? Układanka trwa tak aby pan Szypa wszedł do Zarządu GSM i czerpał z tego kasę .Udało się to jego koledze w Powiecie i ma etat więc i on chce mieć .

4321 16.06.2021 16:12
Teraz jest lato ,zwołajcie zebranie na stadionie, będzie bezpiecznie. Wewnętrzne konflikty trawią ten przybytek niczym choroba. Rotacja prezesów, rozprawy sadowe i duże odszkodowanie płacone przez spółdzielnie. Polityka utracjusza. Czy nie może tam zapanować ład? ;-)

jozue 16.06.2021 10:15
ZOBZCZCIE JAK SZCZURY UCIEKAJĄ Z PŁONĄCEGO OKRĘTU. NAJBARDZIEJ NAROZRABIALI I MYŚLĄ, ŻE UNIKNĄ ODPOWIEDZIALNOŚCI. BEZCZELNOŚĆ TO ICH IMIĘ.

jozue 16.06.2021 08:53
PANIE OSIŃSKI 11-06-2021 R. REZYGNUJE PAN Z CZŁONKOSTWA W RADZIE NADZORCZEJ I TEGO SAMEGO DNIA SKŁADA PAN WNIOSEK O UDZIAŁ W WYBORACH DO RADY NADZORCZEJ NOWEJ KADENCJI. PANI URBAŃSKA 11-06-2021 R. SKLADA PANI WNIOSEK O UDZIAŁ W WYBORACH DO RADY NADZORCZEJ NOWEJ KADENCJI A 15-06-2021 R. REZYGNUJE PANI Z CZŁONKOSTWA W OBECNEJ RADZIE. WSZYSTKO DOBRZEZ WYREŻYSEROWANE , KTO WAMI KIERUJE, KOMU ZALEŻAŁO NA DOPROWADZENIU DO PARALIŻU W GSM.

Darek 17.06.2021 20:35
Jak kto kieruje ten od burzy i róży

widz 16.06.2021 07:19
Do działaczy i sympatyków IdG. Pokazaliście już jak działacie w Radzie Miasta. Wasz były przewodniczący Rady Miasta, znany obywatel Gostynina przegrał w wyborach do Rady Miasta z mało znanym kandydatem, a wasza liderka Pani Agnieszka trzykrotna kandydatka na burmistrza Gostynina przegrała nawet z Włodzimierzem Ś. Czy to Wam nic nie mówi!!!??? Rezygnująca przewodnicząca rady nadzorczej spółdzielni pisze w uzasadnieniu, że obecnie toczy się gra, a według niej chodzi o chore ambicje niektórych ludzi - to daje dużo do myślenia.

jozue 16.06.2021 02:49
CAŁA PRAWDA W KOMENTARZU OBYWATELA. CAŁE ZŁO W SPóLDZIELNI TO RADA NADZORCZA I KANCELARIA ADWOKACKA.

obatel 15.06.2021 15:43
Tu chodzi o pieniądze !!! 3 lata temu przyznano księgowej ok.25 tys .zł. nagrody ?? Na ostatniej rozprawie sądowej w wyniku ugody[????] spółdzielnia straciła :ok.130 tys.zl dla poprzedniego prezesa [ p.J] i po 20 tys .dla byłego czł.zarządu i jedenej pracownicy . I NIE MA WINNEGO !!! A CO NA TO KANCELARIA PRAWNA ???? A NIC . DALEJ PRZYJEŻDZA CO TYDZIEŃ DO SPÓŁDZIELNI , CO M-C KASUJE PODOBNO 10 TYS. ZŁ I MA SIĘ DOBRZE. A W SĄDZIE BYLI : ZARZĄD GSM,KANCELARIA PRAWNA GSM ORAZ BYŁY PREZES P.JAKUBOWSKI .. CZYLI NIE CZEKAJĄC NA WYROK to towarzystwo DOGADAŁO SIĘ DO UGODY . TO TERAZ NIECH WSPÓLNIE ZWRÓCĄ KASĘ - BO U WIELU OSÓB BUDZI TO WĄTPLIWOŚCI. A CO NA TO RADA !!! ANO NIC !!! ITO JEST tzw. ' CZWARTY DO BRYDŻA" DO KOMPLETU. DLATEGO TRZEBA WYBRAĆ LUDZI ZNAJĄCYCH PRAWO SPÓŁDZIELCZE I ROZGRZESZYĆ KANC.PRAWNĄ KTÓRA NIE ZROBIŁA NIC W STRACIE PIENIĘDZY. BO NAJPIERW PISALI O NIEPRAWIDŁOWOSCIACH POPRZEDNIKA , A POTEM BYŁA CISZA . NO I SYSTEM KSIĘGOWANIA NIE NIC WSPÓLNEGO Z COROCZNĄ INFORMACJĄ FINANSÓW SPÓŁDZIELNI O ROZLICZENIU KAŻDEGO I WYWIESZENIU NA TABLICY OGŁOSZEŃ KAŻDEGO BLOKU .{zgodnie z ustawą sejmową z 2007 roku. I OD TEGO CZASU ŻADNA WŁADZA [ prezes,rada nadz.] NIC NIE ZROBIŁY .MOŻE TYM RAZEM SIĘ UDA??????

re 15.06.2021 18:16
Krążą pogłoski, że byłe pracownice BS dostały "po znajomości" pracę w GSM, bo tam narobiły wystarczająco dużo bałaganu.

re2 16.06.2021 13:01
A ja słyszałam, że te pracownice zamykały w piwnicy swoich prezesów i zmuszały do dawania premii i podwyżek a jak protestowali to przypalały papierosami

Ktos 15.06.2021 13:58
A może by Pan redaktor dowiedział się ilu radnych zostało? Według statutu powinno być od 7 do 9, zostało tylko 4 z czego jednego przywozą na zebrania (mimo że jest po operacjach i nie wie co się w około niego dzieje) tylko po to żeby mieć dodatkowy głos. Było 9 zostało 4 bo z tymi ludźmi już nikt nie może się dogadać

kalert 15.06.2021 13:40
Trochę z innej beczki,władze GSM powinny zakazać pejsatym wynajmu mieszkań,bo ci,którzy mieszkają kątem u pejsatych,zajmują miejsca,nie tylko parkingowe,na klatkach schodowych wózki,rowery,w wózkowniach to samo,a mieszkancy nie mają gdzie trzymać.

kalert 17.06.2021 18:30
Pejsy minusują bo prawda boli,dodatkowe dochody bez opłacania podatków.

czlonek PSM 15.06.2021 13:32
W Naszej spółdzielni też zwołano walne, ale w Orlen Arenie, która liczy około 5800 miejsc. Czy sala kinowa w Gostyninie może pomieścić taką ilość osób?

007 15.06.2021 11:39
Szanowni Państwo. Pamiętacie jakie były kłótnie przed laty w Radzie Miejskiej Gostynina? Dzisiaj jest spokój i pełna kultura. Wspominam o tym, ponieważ jaka jest atmosfera w grupie czy też w radzie zależy od osób tam zasiadających. Moim zdaniem wystarczy podziękować jednemu z członków rady nadzorczej spółdzielni i będzie lepiej. Chyba mieszkańcy Gostynina już zorientowali się kto mąci i ma parcie do rządzenia. Zobaczcie kandydatów do rady nadzorczej i wszystko jasne.

kolo 15.06.2021 12:11
Jasne. Większość mieszkańców nawet nie wie, że jest teraz Rada Miasta Gostynina. "Sami swoi" to z kim się mają spierać. A jeszcze ta średnia wieku.

fakt 15.06.2021 09:56
Przywołana tu we wpisie sp-nia Polam robi zebranie kopertowe tylko ze strachu przed tym, że na normalnym zebraniu nie mieli by najmniejszych szans na dalsze "zabawianie" się z mieszkańcami.

członek Polam 15.06.2021 11:16
Szanowny "Fakcie", a jaki ma związek "zebranie kopertowe" z normalnym zebraniem na "dalsze zabawianie sie z mieszkańcami? Jeśli większości członkom nie podoba się dzialalnosc ich zarzadu, to sposób głosowania nie ma tu żadnego znaczenia. Mieszkancy-czlonkowie zawsze mogą wyrazić swoje niezadowolenie odpowiednio glosujac.

fakt 16.06.2021 09:12
członek Polam 15-06-2021 11:16
Szanowny "Fakcie", a jaki ma związek "zebranie kopertowe" z normalnym zebraniem na "dalsze zabawianie sie z mieszkańcami? Jeśli większości członkom nie podoba się dzialalnosc ich zarzadu, to sposób głosowania nie ma tu żadnego znaczenia. Mieszkancy-czlonkowie zawsze mogą wyrazić swoje niezadowolenie odpowiednio glosujac.
Na szczęście nie jestem potomkiem chłopa pańszczyźnianego i nie zgadzam się z tobą.

pracownik 15.06.2021 09:29
Ciekawa jest ta Rada, jak Zarząd przedstawia radzie jakieś problemy, to przerzuca na nich swoje obowiązki a jak obowiązkiem Zarządu jest zwołanie zgromadzenia to się rada obraża bo znią tego nie skonsultowano.

Plock 15.06.2021 04:12
Jestem mieszkańcem Płockiej spółdzielni. Członków spółdzielni mamy ok 10 razy tyle. Walne odbywa się u nas 28 czerwca i nikt jakoś nie robi z tego problemu, spora część ludzi jest zaszczepiona i ich nie liczy się już jako osoby stwarzające zagrożenie covidowe.

Cycero 15.06.2021 09:24
Jestem mieszkańcem Kutna. W naszych spółdzielniach mieszkaniowych walne odbywa się poprzez podejmowanie uchwał na piśmie. Ten sposób również wybieramy nowa rade nadzorcza.

Cycero 15.06.2021 09:29
[quote name="Plock"]Jestem mieszkańcem Płockiej spółdzielni. Członków spółdzielni mamy ok 10 razy tyle. Walne odbywa się u nas 28 czerwca i nikt jakoś nie robi z tego problemu, spora część ludzi jest zaszczepiona i ich nie liczy się już jako osoby stwarzające zagrożenie covidowe. Czy w Waszych duzych spółdzielniach czasami walne nie jest podzielone na części?

T.K. 14.06.2021 21:02
Szanowni Mieszkańcy GSM, po 1 to Rada Nadzorcza nie może "uchylić" uchwały Zarządu o zwołaniu Walnego Zgromadze bo nie ma po prostu do tego uprawnień - ani w ustawach ani w statucie; jeżeli Rada chciałaby tak na prawdę uchylić uchwałę Zarządu to powinna ją zaskarżyć do Sądu. Tego raczej nie zrobi, bo nie jest prawdą moim zdaniem, że art. 90 ustawy o zmianie ustawy.... wyłącza czy zakazuje zwołania Walnego Zgromadzenia, ten art. tylko wydułuża termin (możliwość) zwołania z 6 miesięcy od zakończenia każdego roku obrachunkoego do 6 tygodniu po ustaniu stanu zagrożenia epidemicznego lub epidemii. A w ogóle art. 90 brzmi tak: " Jeżeli ustawowy termin zwołania walnego zgromadzenia spółdzielni albo zebrania właścicieli lokali przypada w okresie obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii, trwającego w dniu wejścia w życie niniejszej ustawy lub ogłoszonego bezpośrednio po okresie trwającym w dniu wejścia w życie niniejszej ustawy, ulega on przedłużeniu o 6 tygodni od dnia odwołania tego stanu". Pozdrawwiam.

Cycero 15.06.2021 09:18
Szanowny T.K., nie masz racji! Podjęta uchwała organu spółdzielni jest w obrocie prawnym dopóki uchwały tej nie uchyli właściwy sąd powszechny lub wg starej zasady rzymskiej "Cuius est condere, eius est tolere" (Kto może ustanowić, ten może znieść) - organ, który podjął uchwałę może ją sam uchylić.

T.K. 15.06.2021 16:34
Szanowny Cycero, jasne, że uchwała Rady jest w obrocie prawnym ale równie dobrze szanowna Rada może podjąć uchwałę, że od dziś w Polsce na drogach publicznych obowiązuje ruch lewostronny i taka uchwała też będzie w obrocie prawnym - i co, od jutra jeździmy w PL po lewej stronie ???

Cycero 15.06.2021 20:39
Szanowny T.K. cieszę się, że rozumiesz, iż nawet nieważne uchwały organów spółdzielni istnieją w obrocie prawnym. Zapoznaj się z poglądem "Rozsądnego". Natomiast Twoja pozostała wypowiedz (dla każdego studenta uniwersyteckich studiów prawniczych) to nic innego, jak [b]anarchia.[/b] Wyobraź sobie, że Rada Ministrów, lub właściwy minister wydaje rozporządzenie, które przekracza ustawową delegację lub przekracza swoje kompetencje. I co wtedy? Jeżeli nie będziesz się stosował do tych przepisów to zostaną wyciągnięte wobec Ciebie prawne konsekwencje (np. zostaniesz ukarany przez organ ścigania). Jedynym legalnym wyjściem jest zaskarżenie tych przepisów i poddanie ich kontroli właściwych organów państwa. Czy jesteś w stanie to pojąć?

Rozsadny 15.06.2021 18:52
Szanowny T. K., masz problemy pojeciowe! Tylko Sejm RP ustawa może wprowadzić ruch lewostronny. Ustawa korzysta z domniemania zgodnosci z prawem. Tylko Trybunał Konstytucyjny może orzec o niezgodnosci ustawy z Konstytucja. Podobnie jest z uchwalami organów osób prywatnych. Tylko wlasciwy Sad może orzec, że uchwala jest nieistniejaca, stw. nieważność lub ja uchylić. Zapoznaj się z judykatura to może wtedy to zrozumiesz.

były członek RN 15.06.2021 20:58
Potwierdzam to co napisał Cycero. Podczas obrad RN GSM taki sam pogląd zaprezentowała Kancelaria Świecki ustami mec. D. Gaj. Chodziło, o to, czy uchwały: odwołująca przewodniczącego RN i zawieszająca przewodniczącego RN jest ważna, aż do chwili jej uchylenia. Tak było!

kolo 15.06.2021 12:06
A jest odwołany stan epidemii?

Nijagi 14.06.2021 20:25
Zwołującymi (Zarząd GSM) Walne Zgromadzenie winien zająć się sanepid, a jak to nie pomoże to prokuratura. Organizowanie zgromadzeń sprzyjających szerzeniu się stanu zagrożenia epidemicznego jest karalne. A z góry założone ograniczenie ilości osób uczestniczących na walnym, do np. samych pracowników spółdzielni jako pełnomocników członków jest wykroczeniem przeciw prawom członkowskim. Każdy członek spółdzielni ma prawo uczestniczyć w walnym zgromadzeniu i to prawo poprzez zagwarantowanie stosownej ilości miejsc ma mu zapewnić zwołujący Walne Zebranie. Z treści artykułu można wywnioskować, że mamy do czynienie z nieźle zaplanowanym posunięciem Zarządu, tak bezczelnym, że graniczącym z narażeniem zdrowia i życia osób uczestniczących w zebraniu.

WGS 15.06.2021 09:22
o jakim zagrożeniu mowa, tym realnym czy na papierze, w Polsce ok. 300 zachorowań i to ma być zagrożenie? dla kogo? chyba tylko dla Zarządu GSM, siejecie panikę jak swego czasu PO gdy miały być wybory prezydenckie

Cwelka KaLi 14.06.2021 20:16
Pokaż co trzeba komu trzeba.

Jan 14.06.2021 20:03
Trzeba zatrudnić jeszcze jedną albo najlepiej dwie kancelarie adwokackie aby zadbały o zgodność z prawem uchwał organów spółdzielni. Uchwała zarządu jest niezgodna z prawem to wynika z przytoczonych w tej uchwale podstaw prawnych. Przytoczony bowiem w tej uchwale art. 90 ustawy antycovidowej dopuszcza możliwość zwołania walnego zgromadzenia sześć tygodni po ogłoszeniu odwołania stanu epidemii. Jak do tego dopuściła obsługująca GSM kancelaria prawna, wszak w swoim zakresie ma sporządzanie projektów uchwał.

toja 14.06.2021 18:45
robia co chca brak parkingow osiedlowych czego skutkiem bylo niedawne spalenie auta a jak sa to zagrodzone szlabanamialub pacholkami ktore caesto sa puste kilka dni ul leg . polskich 8 i jeszcze kary za co rozgonic to

taki jeden 14.06.2021 18:43
myślę że w GSM są ważniejsze problemy niż spieranie się o zagrożenie covid, już dawno wszystkich powinno się tam zwolnić a przyjąć do pracy zupełnie inne osoby, od lat jest grupa trzymającą władzę i grupa tych co nic im nie pasuje, cały czas tylko walka o władzę, stołki, procesy i inne głupoty typu szlabany na parkingach, szkoda, ze nie wpadli na pomysł postawienia muru lub chociażby rozwinięcia drutu kolczastego albo elektrycznego pastucha, zamiast tego aby obniżyć koszty energii mogliby instalować fotowoltaikę, płaskich i ustawnych dachów nie brakuje, ale lepiej się pokłócić o to kto pierwszy ma skorzystać, a potem latać po sądach jak to było z dociepleniami budynków

Czl 14.06.2021 22:39
Te awantury o szlabany, mury i druty kolczaste to mieszkańcy. To oni chcą szlabanów, to oni chcą drutów kolczastych, często z duża ilością podpisów które popierają te pomysły bo to raz ktoś do mnie przychodził po podpis z takimi pomysłami Z informacji które posiadam obecny zarząd gsm prowadzi działania z fotowoltaika za to jak ma działać zarząd jak rada nadzorcza nic im nie przybija np. wydatków na remonty za to pan ex prezes miał zamiłowania do ław sądowych wiec pewnie z 20 spraw to z jego przyczyny się odbywa A rada bezprawnie nakręca covid i walne bo siedzą na stołkach pieniążki na koncie są i boja się zakończenia kadencji wiec dla nic walne będzie zagrożeniem nawet za piec lat

akc 14.06.2021 22:41
jakoś państwu radnym nie przeszkadzało jak na tej samej sali w tym samym miejscu ich do rady wybierali wtedy wszystko było ok

zachmurzenie duże

Temperatura: 5°C Miasto: Gostynin

Ciśnienie: 998 hPa
Wiatr: 19 km/h

Ogłoszenia
Atrakcyjna działka budowlana w otulinie lasu! Posiadamy do sprzedaży działkę budowlaną o pow. ok. 2999 m². Działka bardzo atrakcyjnie położona przy ścianie lasu. Media w pobliżu działki (prąd, woda, linia telefoniczna). Dojazd do działki drogą asfaltową. Okolica cicha nadająca się zarówno pod zabudowę domu całorocznego jak i letniskowego. W sąsiedztwie piękne tereny leśne i domy jednorodzinne. Miejsce bardzo kameralne, dla osób ceniących sobie spokój i piękne widoki w połączeniu z szybkim dojazdem do pracy. Nieruchomość położona ok. 5 km od jeziora Lucieńskiego. Do najczystszego jeziora Białe ok. 9 km. Działka położona niedaleko Gostynina odległość ok. 4 km, od Płocka ok. 20 km, od Warszawy ok. 120 km. Więcej informacji udzielimy telefonicznie pod num: Skontaktuj się lub Skontaktuj się. Cena: 89 000 zł do negocjacji. Zapraszamy na prezentację i do zakupu. W naszym biurze prezentacja jest bezpłatna i niezobowiązująca! Kupujący płaci prowizję tylko i wyłącznie w przypadku zakupu danej nieruchomości. Obsada Biura Solid-Nieruchomości ul. Wojska Polskiego 27/67 09-500 Gostynin (budynek Poczty Polskiej) Niniejsza oferta została przygotowywana na postawie informacji uzyskanej od właściciela oraz oględzin i zdjęć nieruchomości wykonanych przez BON Solid. Jednak wszelkie informacje w niej zawarte mogą ulegać aktualizacji. W związku z czym dane zawarte w ogłoszeniu mają wyłącznie charakter informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Dom w Gostyninie super lokalizacja Tel: 665 424 109 Posiadamy do sprzedaży dom piętrowy o pow. ok. 220 m², na działce o pow. ok. 660 m², znajdujący się w cichej i spokojnej części miasta. Parter budynku składa się z wiatrołapu, dwóch oświetlonych pokoi, przestronnego salonu z wyjściem na duży taras, kuchni, łazienki oraz oddzielnego WC. Na piętrze znajdują się również 2 pokoje z wyjściem na duży wspólny balkon, salon, kuchnia, łazienka i oddzielne WC. W bryle budynku znajduję się także garaż, piwnica wraz z kotłownią. Dom ocieplony, okna plastikowe, ogrzewanie centralne. Działka w całości ogrodzona, bardzo ładnie zagospodarowana. Idealna lokalizacja, osiedle ciche i bardzo spokojne, w bliskim sąsiedztwie lasów. Nieruchomość wyposażona w media: prąd, woda z wodociągu, kanalizacja. Istnieje możliwość przyłącza gazu ( gaz w ulicy). Budynek do remontu i aranżacji we własnym zakresie. Dodatkowo na działce znajduję się budynek gospodarczy oraz co najważniejsze drugi domek o powierzchni użytkowej ok. 20 m2 przeznaczony do zamieszkania z wejściem na nieużytkowe poddasze oraz garażem w bryle budynku. Nieruchomość składa się z jednego pokoju, kuchni oraz łazienki. *Możliwość zamiany domu na mieszkanie znajdujące się na parterze lub na pierwszym piętrze!! Cena 460 000 zł do negocjacji. Zapraszamy na prezentację i do zakupu. W celu umówienia wizyty prosimy o wcześniejszy tel. pod numer Skontaktuj się. Prezentacja w naszym biurze jest bezpłatna i niezobowiązująca! Kupujący płaci prowizję tylko i wyłącznie w przypadku zakupu danej nieruchomości. Obsada Biura Solid-Nieruchomości ul. Wojska Polskiego 27/67 09-500 Gostynin (budynek Poczty Polskiej) Niniejsza oferta została przygotowywana na postawie informacji uzyskanej od właściciela oraz oględzin i zdjęć nieruchomości wykonanych przez BON Solid. Jednak wszelkie informacje w niej zawarte mogą ulegać aktualizacji. W związku z czym dane zawarte w ogłoszeniu mają wyłącznie charakter informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Piękna działka nad j. Białym - 300 m! Tel: 665 424 109 lub 515 955 229. Do sprzedaży piękna działka budowlana o pow. 1474 m/2. Działka w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, przeznaczona pod zabudowę całoroczną i rekreacyjną (media w pobliżu działki). Okolica bardzo malownicza, usytuowana wśród unikalnych w skali kraju rezerwatów przyrody. Bez wątpienia jest to najpiękniejszy fragment Mazowsza. Miejscowość Białe znajduje się wśród kilku jezior: Białe, Sumino, Lucieńskie, Drzesno. Odległość prezentowanej działki od najpiękniejszego i najczystszego ( I klasa czystości wody ) jeziora - Białe ok. 300 m. Jezioro Białe jest najgłębszym jeziorem na pojezierzu gostynińskim i jednym z większych (152 ha) Przybliżone wymiary działki: szerokość ok. 26m, długość ok. 51m. Odległość z Płocka ok. 25 km, z Warszawy ok. 100 km, z Gostynina ok. 8 km Zapraszamy na prezentację i do zakupu. Cena 125 000 zł do negocjacji. W naszym biurze prezentacja jest bezpłatna i niezobowiązująca! Kupujący płaci prowizję tylko i wyłącznie w przypadku zakupu danej nieruchomości. Obsada Biura Solid-Nieruchomości ul. Wojska Polskiego 27/67 09-500 Gostynin (budynek Poczty Polskiej) Niniejsza oferta została przygotowywana na postawie informacji uzyskanej od właściciela oraz oględzin i zdjęć nieruchomości wykonanych przez BON Solid. Jednak wszelkie informacje w niej zawarte mogą ulegać aktualizacji. W związku z czym dane zawarte w ogłoszeniu mają wyłącznie charakter informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama