Odświeżona placówka została zaaranżowana w popularnym skandynawskim stylu, czerpiącym inspiracje z natury. Klienci będą mogli zatem zrobić zakupy w przyjaznej, spokojnej atmosferze, którą zagwarantują m.in. szerokie alejki i neutralne oświetlenie. W połączeniu z bogatym asortymentem produktów, w tym tych marek własnych, atrakcyjnymi cenami i korzystnymi ofertami promocyjnymi, otrzymujemy flagowy format Netto – wyjątkowe Netto 3.0.
Nowy sklep przywitał pierwszych klientów już w czwartek o 8 rano, natomiast główne atrakcje, w tym liczne konkursy planowane są na sobotę, 11 września. Przez cały weekend otwarcia, tj. w dniach 9–11 września do zakupów zachęcać będą liczne, sięgające nawet 60 proc. promocje, które obejmą w znacznej mierze produkty spożywcze. Prawdziwymi hitami cenowymi będą kawa mielona Jacobs Krönung (8,99 PLN za 250 g), ćwiartka z kurczaka w cenie 2,99 PLN za 1 kg czy mięsa z linii własnej Netto „Prosto z zagrody” – mięso mielone wieprzowe z szynki (4,99 PLN za 500 g) i polędwiczka wieprzowa (14,99 PLN za 1 kg).
Na uwagę zasługują również warzywa i owoce, których Netto ma w stałej ofercie łącznie 150 rodzajów. W weekend otwarcia w promocyjnej cenie dostępne będą m.in. banany (1,99 PLN za 1 kg), brzoskwinie (3,99 PLN za 1 kg) i pomidory na gałązce (2,99 PLN za 1 kg). Warto zapoznać się z ofertą odpiekanego codziennie na miejscu pieczywa, obejmującą m.in. bagietkę z masłem czosnkowym (1,99 PLN), croissanta z masłem (1,39 PLN), francuski rożek z jabłkiem (1,49 PLN) czy chrupiące chleby – drwalski (2,49 PLN) lub z maślanką (2,69 PLN). W ofercie specjalnej znajdują się także słodkości, jak np. czekolady Netto Premieur, m.in. z kandyzowaną skórką pomarańczową, malinami lub kawałkami karmelu i solą morską (3,99 PLN za 100 g).
Rodzice na pewno zainteresują się marką własną Netto „Hello Sensitive”. Te antyalergiczne produkty dla najmłodszych wyróżniają się brakiem zapachu i barwników. Ich ceny będą w dniach 9–11 września niższe o co najmniej 32 proc. W ramach tej oferty kupujący znajdą np. pieluszki Newborn (6,99 PLN za opakowanie 28 szt.), pieluszki Mini (8,99 PLN za 38 szt.), Midi (15,49 PLN za 56 szt.) i Maxi (16,99 PLN za 50 szt.).
Z kolei przygotowana z okazji otwarcia nowej placówki oferta wyposażenia domowego i sprzętów AGD przewiduje przeceny od ponad 20 do prawie 50 proc. Obejmie ona m.in. blender ręczny 200 W (39 PLN za 1 szt.), mikser 150 W (39 PLN za 1 szt.), toster (49 PLN za 1 szt.), czajnik elektryczny 1,8 l (35 PLN za 1 szt.), zestaw pościeli (55 PLN za komplet: kołdra, poduszka i jasiek), a także patelnie (od 16 PLN w zależności od wielkości za 1 szt.) i kamerę internetową HD (60 PLN za 1 szt.).
Promocje obowiązują w dniach 9–11 września (lub do wyczerpania zapasów w wypadku sprzętów i akcesoriów domowych).
Jednocześnie główne atrakcje związane z otwarciem nowego Netto przewidziane są na sobotę, 11 września. Tego dnia nową placówkę będą mogli odwiedzić także ci mieszkańcy miasta, którzy nie mogli zawitać w progi nowego Netto w ciągu tygodnia. Na klientów czekać będzie koło fortuny z atrakcyjnymi nagrodami, a najmłodsi zapewne wezmą z chęcią udział w przygotowanych dla nich konkursach, w tym m.in. konkursie plastycznym. Przez cały dzień zabawie towarzyszyć będzie muzyka.
Sklepy Netto 3.0 to przede wszystkim szeroki wybór świeżych owoców i warzyw (ponad 150 gatunków), produkty bezglutenowe, bezlaktozowe, bezcukrowe, a także produkty z certyfikatem BIO. Netto nie zapomina także o osobach wybierających wygodne i szybkie rozwiązania – z myślą o nich powstała strefa TO GO, w której klienci znajdą szeroką gamę gotowych dań. Cechą charakterystyczną każdego Netto jest bogaty asortyment produktów (łącznie 3000 produktów w stałej ofercie, w tym 1000 produktów marek własnych) w atrakcyjnych cenach. Nowe promocje przygotowywane na każdy tydzień pozwalają mnożyć oszczędności każdego dnia. Asortyment non food zmienia się w Netto co tydzień, regularnie dostarczając klientom nowych pomysłów i inspiracji.
W związku z pandemią Covid-19 wszystkie sklepy Netto funkcjonują zgodnie z wszelkimi obostrzeniami i zasadami bezpieczeństwa. Placówki wyposażone są w środki ochronne zabezpieczające zarówno klientów, jak i pracowników.
Nowy sklep Netto w Gostyninie ma powierzchnię ok. 720 m², zlokalizowany jest przy ul. Jana Pawła II 27 i będzie czynny od poniedziałku do soboty w godzinach 6–22. W sklepie istnieje możliwość wypłaty gotówki.
W Gostyninie funkcjonuje już jeden sklep Netto zlokalizowany przy ul. Legionów Polskich 15.
Więcej informacji o Netto na:
Stronie www: netto.pl
Profilu na Facebooku: Netto Polska
O Netto Polska:
Sieć handlowa, która w ciągu ponad 25 lat swojej obecności na polskim rynku, wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ok. 400 sklepów w Polsce i cztery centra dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.
Napisz komentarz
Komentarze