Chociaż Shein oferuje ubrania – głównie damskie – w rewelacyjnie niskich cenach, to firma już nie typowo chińska, ale międzynarodowa, założona pod koniec 2008 roku. Od tego czasu zawładnęła rynkiem i podbiła serca klientów w ponad 220 krajach świata. Dzisiaj swoje produkty oferuje również polskim klientom. Czas przyjrzeć się im z bliska.
Szukasz opinii o sklepie Shein? Sprawdź: https://nafakcie.pl/shein-opinie-jak-zamawiac/
Dla kogo jest marka Shein?
Sprawdzając ofertę marki bez trudu można powiedzieć, że absolutnie każdy znajdzie w sklepie coś dla siebie. Shein to gigant odzieżowy, którego znajdziemy jedynie w Internecie, co jest fenomenem na skalę światową. Ubrania i dodatki mogą kupić w tym sklepie nie tylko kobiety noszące dowolny rozmiar, w tym panie szukające ubrań w rozmiarach większych, niż 44; to także oferta ubrań dla mężczyzn oraz dla dzieci, chociaż te nie są w przeważającej liczbie. Klienci z całego świata potwierdzają, że jakość oferowanych ubrań w stosunku do pierwszych kupowanych sztuk znacząco się poprawiła. Jakość jest dzisiaj więcej, niż dobra, a kupowane ciuchy wyglądają na znacznie droższe, niż są w rzeczywistości. To wiele znaczy szczególnie dla osób nieposiadających zbyt dużego budżetu na zakup ubrań.
Jak wygląda sklep?
Platforma sprzedażowa jest bardzo przejrzysta i prosta w wyszukiwaniu produktów, które nas interesują. Stałych klientów zapewne zainteresuje fakt, że marka, która dzisiaj zajmuje się zarówno projektowaniem, jak i produkowaniem ubrań w zaledwie dziesięć dni – nie posiada ani jednego sklepu stacjonarnego. Na specjalne okazje wystawiane były w określonych miejscach jedynie stoiska w stylu pop-up store. Popularność Shein przewyższyła w czerwcu tego roku nawet światowego lidera sprzedaży – firmę Amazon. Tak wynik jest powodem do bliższego zapoznania się z marką.
Shein oraz znani i lubiani
Marka Shein jest dzisiaj topowym towarem na rynku, o czym najlepiej świadczy nawiązywana współpraca z gwiazdami takimi jak Nick Jonas, Tinashe czy Katy Perry. Tworzone nowe kolekcje powstają w oparciu o angaż ze strony gwiazd popularnych reality show, np. Amber Turner czy Hannah Godwin.
Jak poruszać się po sklepie?
Nawigacja po platformie sprzedażowej jest bardzo prosta i intuicyjna dzięki dobrze skrojonemu interfejsowi. Moda podzielona jest na główne kategorie: kobiety, krągłe i plus, dzieci, mężczyźni, piękno i home. W każdej z tych kategorii można znaleźć kolejne odnogi kierujące nas do poszczególnych części garderoby: sukienek, topów, bielizny, piżam, ale też butów czy odzieży dla aktywnych. Już od wejścia marka oferuje szereg rabatów powitalnych na pierwsze zakupy, co oczywiście odpowiednio motywuje – szczególnie w połączeniu z naprawdę niskimi cenami za ubrania i dodatki. Same zamówienia realizowane są na bieżąco, jednak ze względu na znaczną odległość Polski od magazynów należy swoje odczekać. Klienci jednak stanowczo podkreślają, że warto.
Napisz komentarz
Komentarze