Reklama
Reklama
Reklama

Prawda o drogach w Urzędzie Gminy Gostynin – Czy Paweł Goliszek okłamał radnych?

Wiele osób zadaje pytania „Czemu został zabrany Zalew Piechota”? Odpowiedź jest prosta – został zabrany wskutek zemsty władz Gminy Gostynin za to, że pełnomocnik Stowarzyszenia Miłośników Zalewu Piechota Dariusz Szymański ośmielił się poruszyć temat wykonania dróg Gminnych.

Poruszaliśmy na naszym portalu sprawy, o których władze Gminy wielokrotnie zapewniały mieszkańców, że „Prawda obroni się sama”. W dniu dzisiejszym tę prawdę ukazuje pismo Laboratorium Drogowe Wojciech Bogacki z dnia 25.07.2022 r. Potwierdza, że cztery drogi nie nadawały się do odbioru. Dotyczy dróg w Nagodowie, Józefków - Białotarsk, w Helenowie - na tych drogach chodzi o zły skład masy oraz złe wykonanie, i zagęszczenia oraz odnośnie drogi w Anielinie, gdzie grubość asfaltu nie miała odpowiedniej grubości, o której na ostatniej sesji informował wice wójt Paweł Goliszek, podczas której wszyscy usłyszeli, że grubość asfaltu powinna mieć 6 cm, tymczasem wyniki badań stwierdziły inną grubość.

 

Na sesji z dnia 26.04.2022 r. możemy usłyszeć o zaufaniu Zastępcy Wójta odnośnie fachowości i rzetelności właścicieli firmy wykonującej drogi. Na tej samej sesji Rady Gminy Gostynin mogliśmy usłyszeć również zapewnienia pani Przewodniczącej Renaty Kędzierskiej - „Chciałam powiedzieć krótko, że my jako radni mamy zaufanie do pana Zastępcy Wójta i bardzo doceniamy pracę pana Zastępcy, bo dzięki temu możemy realizować szereg inwestycji w tej gminie”.

 

Czy pani Przewodnicząca po przeczytaniu tej opinii nadal będzie tak zaciekle broniła pana Zastępcy? A może to, że nie ma sprawiedliwego podziału środków finansowych na wszystkich radnych powinno skutkować rezygnacją tej pani z zajmowanego stanowiska?

 

346049112 761757925420548 2712060890075235834 n

 

Sprawy dróg w Gminie Gostynin zostały poruszone 25.08.2022 r. Po nagłośnieniu ich w mediach panowie Wójtowie wzywali Dariusza Szymańskiego do zaprzestania publikacji i straszyli pozwami do sądu. Możemy przeczytać na portalu Gostynin24.pl

 

Na tym samym portalu znajdziemy też informację o konflikcie między władzami Gminy, a Dariuszem Szymańskim odnośnie Zalewu Piechota.

/artykul/9165,zaostrza-sie-konflikt-pomiedzy-gmina-gostynin-a-stowarzyszeniem-milosnikow-zalewu-piechota.

 

Poniżej jedno z pism odpowiadające w sprawie opinii Laboratorium Drogowego, że "nie jest to informacja publiczna" Po jej przeczytaniu możemy wysnuć własne wnioski, dlaczego ta opinia była tak długo ukrywana.

 

346055878 231607892904046 5382083102962840462 n
346094777 1238167620150704 8689822376426711147 n

 

344552113 770794337918122 3665768996205187661 n

 

Dariusz Szymański

artykuł sponsorowany

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Marta 21.05.2023 13:55
Myśle ze problem jest inny, zupełnie inny. Goliszek - odpowiedni osoba w odpowiednim miejscu, lubi swoją prace, spełniony i zaangażowany. Mało kto zrezygnuje z prywatnego biznesu na rzecz pracy w urzędzie, Balcerzak - moim zdaniem ewenement, kilka lat i robi wszystko, jak to mówią młody, piękny i bogaty, wymarzone życie. Szymanski - ogłosił upadłość konsumencka, bankrut, wcześniej problemy z prawem i urzędami, kiedys kozaczyl teraz pośmiewisko . Ja znam ich 3, oceńcie sami komu zaufać!

Marek. 21.05.2023 19:38
Jedz do gm lubień Kujawski czy baruchowo.pl. Zobaczysz różnice. To tak jak byś w latach 80 wyjechała do niemiec zachodnich. Inny świat. Ale mamy to co mamy. Jaki wójt taki zastępca i potem radni którzy go popierają. Jesteśmy pośmiewiskiem w regionie i dla mnie było by wstydem piastując tutaj jakiś urząd o robiąc takie farsę. Mam nadzieję że ludzie w wyborach roxgnonia to towarzystwo i będzie u nas w końcu normalnie. Pozdrawiam wszystkich którym zależy na tej gminie

ja 22.05.2023 04:37
Marek. 21-05-2023 19:38
Jedz do gm lubień Kujawski czy baruchowo.pl. Zobaczysz różnice. To tak jak byś w latach 80 wyjechała do niemiec zachodnich. Inny świat. Ale mamy to co mamy. Jaki wójt taki zastępca i potem radni którzy go popierają. Jesteśmy pośmiewiskiem w regionie i dla mnie było by wstydem piastując tutaj jakiś urząd o robiąc takie farsę. Mam nadzieję że ludzie w wyborach roxgnonia to towarzystwo i będzie u nas w końcu normalnie. Pozdrawiam wszystkich którym zależy na tej gminie
Nie czuję się pośmiewiskiem. Jestem dumny, że mieszkam w gminie Gostynin. Wiele się tu dzieje, aby polepszyć życie mieszkańców i to za sprawą wójta i vicewójta. Wystarczy zobaczyć rozmiar inwestycji i pozyskiwanych funduszy. Robią to dla mnie, dla Ciebie i dla nas wszystkich. W poprzednich kadencjach łatwiej było uzyskiwać fundusze, ale nie było komu. Teraz nasza gmina się rozwija, szkoda,że tego nie widzisz. W wymienionych gminach jest jedna szkoła, a u nas żadnej nie zamknięto i wszystkie są modernizowane i funkcjonują. Myślę, że ludzie w przyszłych wyborach docenią to i wiele innych działań i nic nie zmienią. Szkoda zaprzepaścić tego, co do tej pory zrobiono.

Pracownik gminy 22.05.2023 08:36
ja 22-05-2023 04:37
Nie czuję się pośmiewiskiem. Jestem dumny, że mieszkam w gminie Gostynin. Wiele się tu dzieje, aby polepszyć życie mieszkańców i to za sprawą wójta i vicewójta. Wystarczy zobaczyć rozmiar inwestycji i pozyskiwanych funduszy. Robią to dla mnie, dla Ciebie i dla nas wszystkich. W poprzednich kadencjach łatwiej było uzyskiwać fundusze, ale nie było komu. Teraz nasza gmina się rozwija, szkoda,że tego nie widzisz. W wymienionych gminach jest jedna szkoła, a u nas żadnej nie zamknięto i wszystkie są modernizowane i funkcjonują. Myślę, że ludzie w przyszłych wyborach docenią to i wiele innych działań i nic nie zmienią. Szkoda zaprzepaścić tego, co do tej pory zrobiono.
Rzeczywiście dzieje się „więcej” niż w innych gminach. Tam wójtowie nie jeżdżą pijani do szkół na zakończenie roku szkolnego. Nawalony wójt, którego policja zabiera spod szkoły radiowozem na komendę, to rzeczywiście wielka „duma”dla gminy i mieszkańców. Puknij ty się w głowę. Pijany gospodarz to żaden gospodarz. Czas na zmiany! Może niech następny będzie trzeźwy, to i lepiej zacznie się dziać w gminie.

Ala 22.05.2023 09:24
Masz RACJE..... Szczególnie patrz Starostwo w Płocku lub śp. Włodzimierz też chyba się przesiadał z fotela kierowcy żeby passat się nie stoczył :lol:

babo 22.05.2023 13:44
Ala 22-05-2023 09:24
Masz RACJE..... Szczególnie patrz Starostwo w Płocku lub śp. Włodzimierz też chyba się przesiadał z fotela kierowcy żeby passat się nie stoczył :lol:
...o zmarłych mówi się dobrze lub wcale .....

Pracownik gminy 24.05.2023 06:15
Ala 22-05-2023 09:24
Masz RACJE..... Szczególnie patrz Starostwo w Płocku lub śp. Włodzimierz też chyba się przesiadał z fotela kierowcy żeby passat się nie stoczył :lol:
Ala, a co mnie obchodzi starostwo w Płocku? Mieszkam w tym środowisku i nie.chcę by gminą rządził uzależniony od nałogu facet, cwaniak vice i zakompleksiona baba, która pracowników urzędu traktuje jak śmieci. Vice zresztą nie lepszy, zero kultury i wywyższający się gbur, który tylko stwarza pozory. A główny marionetka, którym tamci sterują, bo za dużo mają na niego. Chory urząd. I ta przewodnicząca rady, która jest jak piesek wytresowana i usłużna wójtostwu. Niech lepiej dzieci uczy, wyjdzie jej to na lepsze. Niech się nie kompromituje na tych sesjach. Kogo ty bronisz? Jak gdzie indziej jeżdżą po pijaku, to u nas też można bez konsekwencji??? Wyborcy mam nadzieję, że wszystko zapamiętają. Podaj przykłady prawdziwych gospodarzy gmin, za których nie trzeba się wstydzić.

ja 24.05.2023 07:39
Pracownik gminy 24-05-2023 06:15
Ala, a co mnie obchodzi starostwo w Płocku? Mieszkam w tym środowisku i nie.chcę by gminą rządził uzależniony od nałogu facet, cwaniak vice i zakompleksiona baba, która pracowników urzędu traktuje jak śmieci. Vice zresztą nie lepszy, zero kultury i wywyższający się gbur, który tylko stwarza pozory. A główny marionetka, którym tamci sterują, bo za dużo mają na niego. Chory urząd. I ta przewodnicząca rady, która jest jak piesek wytresowana i usłużna wójtostwu. Niech lepiej dzieci uczy, wyjdzie jej to na lepsze. Niech się nie kompromituje na tych sesjach. Kogo ty bronisz? Jak gdzie indziej jeżdżą po pijaku, to u nas też można bez konsekwencji??? Wyborcy mam nadzieję, że wszystko zapamiętają. Podaj przykłady prawdziwych gospodarzy gmin, za których nie trzeba się wstydzić.
Szkoda mi Ciebie pracowniku gminy. Brakuje Ci pewności czy umiejętności, żeby opuścić to "zepsute" środowisko. Masz wybór, odejdź z pracy i publicznie zamanifestuj swoją niezgodę na to, co dzieje się w urzędzie. A tak dalej będziesz przeżywać frustrację i tracić energię na s.....nie we własne gniazdo. Powiedz o swoich odczuciach pracodawcom.

Jaworowicz bis 21.05.2023 20:47
Status, majątek i wygląd nie był przedmiotem tej opinii. Na stronie Urzędu Gminy jest przepiękny napis "Zgoda buduje, niezgoda rujnuje". Niestety tym temacie adekwatne jest powiedzenie "Gdzie dwóch się bije, tam trzeci skorzysta" - przy wyborach. Dobranoc Państwu.

008 22.05.2023 08:38
Ewenement? Piękny? Zjedz człowieku snikersa i czekaj spokojnie na wieści z prokuratury.

co zamawiasz to masz 21.05.2023 11:18
Wszystko zależy od zamawiającego ,czy chce. -Budować nową drogę zgodnie ze standardami i normami. -Remontować istniejąca drogę,dosypując groź. -Położyć na istniejąca drogę poprzez wzmocnienie masę wyrównawczą bitumiczną. Wszystko zależy co było w zamówieniu czy remont czy budowa nowej drogi.

czytelnik1 21.05.2023 10:08
Czy komisja dokonała potrąceń (finansowych) oceniając pomniejszoną wartość wykonywanych robót w stosunku do wymagań przyjętych w dokumentach? Pytanie dotyczy drogi w Anielinie.

ja 21.05.2023 12:45
czytelnik1 21-05-2023 10:08
Czy komisja dokonała potrąceń (finansowych) oceniając pomniejszoną wartość wykonywanych robót w stosunku do wymagań przyjętych w dokumentach? Pytanie dotyczy drogi w Anielinie.
No widzisz. Trzeba czytać całość uważnie, a nie tylko zakreślone na czerwono. Na niektórych drogach położono warstwę asfaltu 6,8 a wymagane było 6,0. Wszystko zależy od zamówienia, być może wystarczyło położyć tyle. Jeździsz po drodze czy ją omijasz. według GDDKiA jakość dróg nie jest "jednolita”, a gminne należą do klasy GP, G, Z, L lub D. Pan Goliszek zaznaczył, że swoją wiedzę opiera również na opiniach ludzi, którzy w tej branży nie są nowicjuszami. Jeżeli ktoś zdobywa dokumenty w sposób nieuczciwy, to również może zmienić ich prawdziwe zapisy. Bądźcie czujni i nie dajcie nabijać się w butelkę.

czytelnik1 21.05.2023 13:50
No właśnie czytaj uważnie, dotyczy drogi w Anielinie (nie tylko liczy się grubość warstwy). Nie zmienia to faktu, że opinia jest dokumentem najwyższej rangi, który wchodzi w skład dokumentów do odbioru.

Anna 21.05.2023 01:42
Fakty są takie, że drogi nie nadawały się do odbioru . Pan G jak i kierownik budowy, który oświadczył wykonanie zgodnie z dokumentacją, normami i obowiązującym prawem powinni stracić uprawnienia budowlane. A komentujacy rozwodzą się nad stylem "redaktora" chyba nie to jest problemem.

do Anna 21.05.2023 07:23
Problemem jest taki, że Pan Szymański powinien być ostatnią osobą, która szuka sprawiedliwości patrząc na jego przeszłość...a nawet i teraźniejszość mając na uwadze Zalew gdzie okradł ludzi z pieniędzy i się w ogóle w tym temacie nie wypowiada. Poza tym tak jak pisali wcześniejsi przedmówcy czemu ciągle czepia się inwestycji Balcerzaków? Pochodzę ze środowiska budowlanego i wiem, że to jest zazdrość jego i tych co mu każą to robić. Niech odwierci drogi innych wykonawców, niech skontroluje budowy swoich kolegów a wtedy może jego artykuły i komentarze miały by sens bo na razie wszystko to wina Tuska i Goliszka :)

ja 22.05.2023 08:28
Anna 21-05-2023 01:42
Fakty są takie, że drogi nie nadawały się do odbioru . Pan G jak i kierownik budowy, który oświadczył wykonanie zgodnie z dokumentacją, normami i obowiązującym prawem powinni stracić uprawnienia budowlane. A komentujacy rozwodzą się nad stylem "redaktora" chyba nie to jest problemem.
To znaczy,że ludzie kupili sobie samoloty, bo mają złe drogi. Byłaś, widziałaś? Nie, bo tak ktoś napisał, a ty ulegasz manipulacji osoby, która nie ma o niczym zielonego pojęcia, a za życiowe porażki obwinia wszystkich. Może to zazdrość - kiedyś było się brukarzem, krótki czas wędkarzem, a teraz kiepskim redaktorkiem. Drogi są nadal w dobrym stanie, nic się nie dzieje a użytkownicy są zadowoleni. I oto cała prawda.

hmmm 20.05.2023 21:19
Jak tak czytam pisma i wypowiedzi kierowane przez Pana Darka do urzędów to bym się chyba zapadł pod ziemię ze wstydu bo wygląda to jak pismo człowieka ograniczonego umysłowo. A gostynin24 to powiela i wpisuje się w tą tępą retorykę człowieka, którego zlicytowali za oszustwa i krętactwa.

obserwator 21.05.2023 07:16
Tez dziwię się redakcji. Otrzymała oświadczenie gminy, oświadczenie firmy. Na portalu Jestem z Gostynina czytanie i komentowanie było słabe, to trzeba podgrzać. Gostynin to małe miasteczko i każdy kto śledzi to wszystko, zna osoby i dobrze wie, komu zaufać. Osoba, która wyniosła dokumenty powinna być ukarana. każdy pracownik musi mieć poczucie odpowiedzialności. Jeżeli tak jak zapowiadał pan Dariusz sprawa została zgłoszona do odpowiednich instytucji, po co bić pianę. Trzeba czekać a " prawda się sama obroni". Być może to były strachy na Lachy.

Bezinteresowny 21.05.2023 07:46
hmmm 20-05-2023 21:19
Jak tak czytam pisma i wypowiedzi kierowane przez Pana Darka do urzędów to bym się chyba zapadł pod ziemię ze wstydu bo wygląda to jak pismo człowieka ograniczonego umysłowo. A gostynin24 to powiela i wpisuje się w tą tępą retorykę człowieka, którego zlicytowali za oszustwa i krętactwa.
Masz na to dowody, że Pan Darek to oszust? To pokaż. Bo ja na miejscu Pana Darka złożyłbym wniosek do Prokuratury, żeby odnaleźć cię i żebyś poniósł konsekwencje za te pomówienia. Art. 212 kodeks karny.

Interesowny 21.05.2023 12:39
Może mam, może nie mam. Na pewno nie zamierzam tak jak Pan Szymański wylewać swoich żali bo mu w życiu nie poszło.

Bezinteresowny 23.05.2023 16:41
Interesowny 21-05-2023 12:39
Może mam, może nie mam. Na pewno nie zamierzam tak jak Pan Szymański wylewać swoich żali bo mu w życiu nie poszło.
To jak nie wiesz, czy masz czy nie masz, to nie oczerniaj nikogo. Bo tutaj jesteś taki cwany, bo możesz komuś naubliżać i uważasz, że nic cię za to nie spotka.

Czyżby 21.05.2023 08:04
hmmm 20-05-2023 21:19
Jak tak czytam pisma i wypowiedzi kierowane przez Pana Darka do urzędów to bym się chyba zapadł pod ziemię ze wstydu bo wygląda to jak pismo człowieka ograniczonego umysłowo. A gostynin24 to powiela i wpisuje się w tą tępą retorykę człowieka, którego zlicytowali za oszustwa i krętactwa.
Nie spodobało się, że sprawa ujrzała światło dzienne? To teraz jeszcze i Gostynin 24 jest niedobry. Człowieku, nie broń Goliszka, bo fakty mówią za siebie. A będzie jeszcze głośniej. Po co to komuś ubliżać? Jeśli nie widzisz problemu w tym, że drogi oddano do użytkowania bez pozytywnej opinii, to wygląda to tak jakbyś ty miał z głową coś nie tak. Zastanawia mnie jedno, gdybyś jechał taką drogą i wydarzyłby się wypadek, No nie wiem coś by się uszkodziło w aucie. Pozwał byś gminę o odszkodowanie, gdybyś miał wiedzę, że drogi nie spełniają norm do użytkowania? Czy naprawiał auto na własny koszt???

czytelnik 20.05.2023 21:11
Panie Darku posiada Pan badania dróg z lat wcześniejszych? Jeśli nie to prosimy o ich zdobycie w celu sprawdzenia jakości dróg wykonywanych przez inne Firmy?

Darek Szymański 21.05.2023 07:03
czytelnik 20-05-2023 21:11
Panie Darku posiada Pan badania dróg z lat wcześniejszych? Jeśli nie to prosimy o ich zdobycie w celu sprawdzenia jakości dróg wykonywanych przez inne Firmy?
Zdobycie niejest takie proste jedynie może to zrobić CBA lub Prokuratura to ich zadania i mają wszelkie kompetęcję .

ja 21.05.2023 12:50
Darek Szymański 21-05-2023 07:03
Zdobycie niejest takie proste jedynie może to zrobić CBA lub Prokuratura to ich zadania i mają wszelkie kompetęcję .
A z gminy wyniosło CBA czy prokuratura, a może .......? Da się, proszę się postarać.

on 21.05.2023 13:51
ja 21-05-2023 12:50
A z gminy wyniosło CBA czy prokuratura, a może .......? Da się, proszę się postarać.
Panie G. trzeba znaleźć tego waszego "uczciwego" pracownika gminy. Za takie czyny są odpowiednie paragrafy.

Pracownicy 23.05.2023 04:17
on 21-05-2023 13:51
Panie G. trzeba znaleźć tego waszego "uczciwego" pracownika gminy. Za takie czyny są odpowiednie paragrafy.
A może ludzie w gminie mają już dosyć tej niesprawiedliwości i cwaniactwa rządzących? Może mają dość panoszenia vice, złego traktowania ludzi. Czas to zmienić, czas najwyższy. Niech ludzie zaczną oddychać tam świeżym powietrzem.

drogowiec 20.05.2023 20:58
Panie Darku a czemu nie zajmuje się Pan sprawami dróg i budów Pana kolegów z Hydropolu i PRD Gostynin? :) Poza tym kiedy Pan zwróci pieniądze wędkarzom? Lepiej w tym temacie niech się Pan wypowie a nie Pan milczy i boi się kontaktu z oszukanymi ludźmi.

Darek Szymański 21.05.2023 07:01
drogowiec 20-05-2023 20:58
Panie Darku a czemu nie zajmuje się Pan sprawami dróg i budów Pana kolegów z Hydropolu i PRD Gostynin? :) Poza tym kiedy Pan zwróci pieniądze wędkarzom? Lepiej w tym temacie niech się Pan wypowie a nie Pan milczy i boi się kontaktu z oszukanymi ludźmi.
Proszę o podpowiedzi o jakie budowy chodzi ? A co wędkujących wszystko zostanie uregulowane przez Stowarzyszenie po otrzymaniu odszkodaowania od Urzędu Gminy za przywłaszczenie mienia .

drogowiec 21.05.2023 11:32
Kiedy zostanie uregulowane? Rozumiem ze z odsetkami i odszkodowaniami za przywlaszczenie naszych pieniędzy?

Tomasz 22.05.2023 05:53
drogowiec 20-05-2023 20:58
Panie Darku a czemu nie zajmuje się Pan sprawami dróg i budów Pana kolegów z Hydropolu i PRD Gostynin? :) Poza tym kiedy Pan zwróci pieniądze wędkarzom? Lepiej w tym temacie niech się Pan wypowie a nie Pan milczy i boi się kontaktu z oszukanymi ludźmi.
Widocznie tam nie misi się zajmować, bo tam nie ma machlojstwa. A tu wójt na rauszu podpisuje wszystko, co mu pod nos podstawią. Przecież nie daje ze swojego. Nie długo skończy się to panoszenie jednego i drugiego w tej gminie. Bo na razie to wstyd na okolicę.

Darek Szymański 20.05.2023 20:44
[b]Panie Goliszek prosze sobie uświadomić że w Polsce są tylko jedne Normy co do wykonywania dróg. Prosze więcej bajek na sesjach nie opowiadać radnym.[/b]

Artur 21.05.2023 09:42
A może inne pytanie ? Po co Pan non stop przychodzi do nas do firmy. Tj. Prd Gostynin ? Ja jak i inni pracownicy mamy już Pana dosyć. Proszę to w końcu zrozumieć

Heh 21.05.2023 12:38
Czyli wiadomo kto płaci szymanskiemu żeby bił pianę:) tak jak ktoś napisał sprawdźmy drogi prd gostynin

As 21.05.2023 13:58
Darek, czy to Prawda ? Potwierdź lub zaprzecz.

Norma 22.05.2023 05:22
W całej UE normy są nieobowiązujące, za wyjątkiem tych wprost przywołanych w przepisach! Żeby być dziennikarzem, dobrze byłoby skończyć ...

Darek Szymański 20.05.2023 20:14
Ciekawę jakie teraz kłamstwa wymyśli pan wice ?

czytelnik 20.05.2023 21:02
Dobrze, że swoje imię i nazwisko potrafisz napisać bezbłędnie :)

Marek 21.05.2023 07:54
czytelnik 20-05-2023 21:02
Dobrze, że swoje imię i nazwisko potrafisz napisać bezbłędnie :)
I po co to się z kogoś naśmiewać? Taki jesteś mądry, bo nie podpisałeś się swoim imieniem i nazwiskiem. A idąc twoim myśleniem może nie potrafisz? twoim z małej litery, nie dlatego, że nie znam zasad pisowni, tylko dlatego, że nie mam szacunku do osób, które wyśmiewają się z innych. Może zastanów się nad swoimi wadami i samodoskonaleniem?

Do marek 21.05.2023 12:37
Napisał gość który "podpisał" się imieniem i nazwiskiem :)

Mateusz 21.05.2023 20:09
czytelnik 20-05-2023 21:02
Dobrze, że swoje imię i nazwisko potrafisz napisać bezbłędnie :)
A ty umiesz się podpisać bezbłędnie? To się podpisz, jak jesteś taki wirażka.

Paweł Goliszek 22.05.2023 10:38
http://www.gminagostynin.pl/news/content/2076

ja 22.05.2023 14:49
I to jest rzeczowa odpowiedź osoby na takim stanowisku. Nikomu nie każe wynosić dokumentów, nikogo nie nagrywa i niczego nie musi się wstydzić, bo nic nie ma do ukrycia. Jasno i klarownie. Jeżeli ktoś wymądrza się na tematy, na których się nie zna, to wychodzą pomówienia. Przeanalizowałem rozporządzenia dotyczące wymagań modernizacji i budowy dróg i rozumiem, o co w oświadczeniu chodzi.

łUBUdubu 22.05.2023 17:14
ja 22-05-2023 14:49
I to jest rzeczowa odpowiedź osoby na takim stanowisku. Nikomu nie każe wynosić dokumentów, nikogo nie nagrywa i niczego nie musi się wstydzić, bo nic nie ma do ukrycia. Jasno i klarownie. Jeżeli ktoś wymądrza się na tematy, na których się nie zna, to wychodzą pomówienia. Przeanalizowałem rozporządzenia dotyczące wymagań modernizacji i budowy dróg i rozumiem, o co w oświadczeniu chodzi.
Kup sobie szafę z magnetofonem w środku i nagrywaj te "peany" do szefa.

Liliana 23.05.2023 18:35
łUBUdubu 22-05-2023 17:14
Kup sobie szafę z magnetofonem w środku i nagrywaj te "peany" do szefa.
To ego urośnie mu już do chmur albo go rozerwie.

zachmurzenie duże

Temperatura: 3°C Miasto: Gostynin

Ciśnienie: 1004 hPa
Wiatr: 13 km/h

Ogłoszenia
Atrakcyjna działka budowlana w otulinie lasu! Posiadamy do sprzedaży działkę budowlaną o pow. ok. 2999 m². Działka bardzo atrakcyjnie położona przy ścianie lasu. Media w pobliżu działki (prąd, woda, linia telefoniczna). Dojazd do działki drogą asfaltową. Okolica cicha nadająca się zarówno pod zabudowę domu całorocznego jak i letniskowego. W sąsiedztwie piękne tereny leśne i domy jednorodzinne. Miejsce bardzo kameralne, dla osób ceniących sobie spokój i piękne widoki w połączeniu z szybkim dojazdem do pracy. Nieruchomość położona ok. 5 km od jeziora Lucieńskiego. Do najczystszego jeziora Białe ok. 9 km. Działka położona niedaleko Gostynina odległość ok. 4 km, od Płocka ok. 20 km, od Warszawy ok. 120 km. Więcej informacji udzielimy telefonicznie pod num: Skontaktuj się lub Skontaktuj się. Cena: 89 000 zł do negocjacji. Zapraszamy na prezentację i do zakupu. W naszym biurze prezentacja jest bezpłatna i niezobowiązująca! Kupujący płaci prowizję tylko i wyłącznie w przypadku zakupu danej nieruchomości. Obsada Biura Solid-Nieruchomości ul. Wojska Polskiego 27/67 09-500 Gostynin (budynek Poczty Polskiej) Niniejsza oferta została przygotowywana na postawie informacji uzyskanej od właściciela oraz oględzin i zdjęć nieruchomości wykonanych przez BON Solid. Jednak wszelkie informacje w niej zawarte mogą ulegać aktualizacji. W związku z czym dane zawarte w ogłoszeniu mają wyłącznie charakter informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Dom w Gostyninie super lokalizacja Tel: 665 424 109 Posiadamy do sprzedaży dom piętrowy o pow. ok. 220 m², na działce o pow. ok. 660 m², znajdujący się w cichej i spokojnej części miasta. Parter budynku składa się z wiatrołapu, dwóch oświetlonych pokoi, przestronnego salonu z wyjściem na duży taras, kuchni, łazienki oraz oddzielnego WC. Na piętrze znajdują się również 2 pokoje z wyjściem na duży wspólny balkon, salon, kuchnia, łazienka i oddzielne WC. W bryle budynku znajduję się także garaż, piwnica wraz z kotłownią. Dom ocieplony, okna plastikowe, ogrzewanie centralne. Działka w całości ogrodzona, bardzo ładnie zagospodarowana. Idealna lokalizacja, osiedle ciche i bardzo spokojne, w bliskim sąsiedztwie lasów. Nieruchomość wyposażona w media: prąd, woda z wodociągu, kanalizacja. Istnieje możliwość przyłącza gazu ( gaz w ulicy). Budynek do remontu i aranżacji we własnym zakresie. Dodatkowo na działce znajduję się budynek gospodarczy oraz co najważniejsze drugi domek o powierzchni użytkowej ok. 20 m2 przeznaczony do zamieszkania z wejściem na nieużytkowe poddasze oraz garażem w bryle budynku. Nieruchomość składa się z jednego pokoju, kuchni oraz łazienki. *Możliwość zamiany domu na mieszkanie znajdujące się na parterze lub na pierwszym piętrze!! Cena 460 000 zł do negocjacji. Zapraszamy na prezentację i do zakupu. W celu umówienia wizyty prosimy o wcześniejszy tel. pod numer Skontaktuj się. Prezentacja w naszym biurze jest bezpłatna i niezobowiązująca! Kupujący płaci prowizję tylko i wyłącznie w przypadku zakupu danej nieruchomości. Obsada Biura Solid-Nieruchomości ul. Wojska Polskiego 27/67 09-500 Gostynin (budynek Poczty Polskiej) Niniejsza oferta została przygotowywana na postawie informacji uzyskanej od właściciela oraz oględzin i zdjęć nieruchomości wykonanych przez BON Solid. Jednak wszelkie informacje w niej zawarte mogą ulegać aktualizacji. W związku z czym dane zawarte w ogłoszeniu mają wyłącznie charakter informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Piękna działka nad j. Białym - 300 m! Tel: 665 424 109 lub 515 955 229. Do sprzedaży piękna działka budowlana o pow. 1474 m/2. Działka w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, przeznaczona pod zabudowę całoroczną i rekreacyjną (media w pobliżu działki). Okolica bardzo malownicza, usytuowana wśród unikalnych w skali kraju rezerwatów przyrody. Bez wątpienia jest to najpiękniejszy fragment Mazowsza. Miejscowość Białe znajduje się wśród kilku jezior: Białe, Sumino, Lucieńskie, Drzesno. Odległość prezentowanej działki od najpiękniejszego i najczystszego ( I klasa czystości wody ) jeziora - Białe ok. 300 m. Jezioro Białe jest najgłębszym jeziorem na pojezierzu gostynińskim i jednym z większych (152 ha) Przybliżone wymiary działki: szerokość ok. 26m, długość ok. 51m. Odległość z Płocka ok. 25 km, z Warszawy ok. 100 km, z Gostynina ok. 8 km Zapraszamy na prezentację i do zakupu. Cena 125 000 zł do negocjacji. W naszym biurze prezentacja jest bezpłatna i niezobowiązująca! Kupujący płaci prowizję tylko i wyłącznie w przypadku zakupu danej nieruchomości. Obsada Biura Solid-Nieruchomości ul. Wojska Polskiego 27/67 09-500 Gostynin (budynek Poczty Polskiej) Niniejsza oferta została przygotowywana na postawie informacji uzyskanej od właściciela oraz oględzin i zdjęć nieruchomości wykonanych przez BON Solid. Jednak wszelkie informacje w niej zawarte mogą ulegać aktualizacji. W związku z czym dane zawarte w ogłoszeniu mają wyłącznie charakter informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama