O dotację mogą ubiegać się osoby fizyczne, wspólnoty mieszkaniowe, osoby prawne, przedsiębiorcy oraz jednostki sektora finansów publicznych będące gminnymi lub powiatowymi osobami prawnymi z terenu Gminy Miasta Gostynina. Dotacja może być udzielona na dofinansowanie zadania w zakresie modernizacji kotłowni poprzez wymianę kotła niespełniającego normy PN-EN 303-5:2012 na:
1) kocioł na węgiel, drewno i biomasę spełniający wymagania Ekoprojektu tzw. Ecodesign;
2) kocioł gazowy;
3) kocioł olejowy;
4) piec elektryczny;
5) pompy ciepła.
Czynności związane z wymianą w/w kotłów (pieców) to czynności polegające na:
1) demontażu starego źródła ogrzewania;
2) podłączenie do miejskiej sieci ciepłowniczej;
3) podłączenie do sieci gazowej;
4) podłączenie do sieci elektroenergetycznej;
5) rozprowadzeniu pionów instalacji grzewczej w budynkach.
Dotacja wynosi 50% kosztów całej inwestycji, jednak nie więcej niż 3.000,00 zł.
Wnioski należy składać od 21 marca 2022 r. do 1 kwietnia 2022 r. w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa Urzędu Miasta przy ul. Parkowej 22, w godzinach pracy Urzędu.
Nabór wniosków dotyczy inwestycji planowanych do realizacji w roku 2022, dlatego składając wniosek wnioskodawca musi posiadać niezbędne pozwolenia i uzgodnienia, jeżeli są wymagane oraz środki finansowe do realizacji inwestycji w bieżącym roku kalendarzowym.
Szczegółowych informacji udziela Wydział Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa pod nr tel. 24-236-07-42.
Napisz komentarz
Komentarze