Reklama
Reklama
Reklama

PiS wygrało wybory parlamentarne. Oficjalne wyniki

Wyborcy z okręgu numer 16 (Płock) oddali na PiS łącznie 194 371 głosów (52,45 proc.) Koalicja Obywatelska daleko w tyle z wynikiem 62 429 głosów (16,85) proc.)

Na dalszych miejscach znalazły się PSL - 15,17 proc. (56 227 głosów), Lewica - 8,76 procent (32 488 głosów), Konfederacja Wolność i Niepodległość - 5,24 procent (19 405 głosów), Koalicja Bezpartyjni i Samorządowcy - 1,53 procent (5 681 głosów).

Siedmioro z dziesięciorga posłów z okręgu płocko-ciechanowskiego pozostaje na następną kadencję. Sześć mandatów zdobyło PiS, dwa mandaty przypadły KO i po jednym PSL i Lewicy.

Prawo i Sprawiedliwość - 6 mandatów:

Łukasz Szumowski (35 798 głosów), Maciej Małecki (34 086), Jacek Ozdoba (17 873), Maciej Wąsik (14 280), Marek Opioła (14 111), Anna Cicholska (13 133)

Koalicja Obywatelska - 2 mandaty:

Marcin Kierwiński (30 013), Elżbieta Gapinska (10 905)

Polskie Stronnictwo Ludowe - 1 mandat:

Piotr Zgorzelski (16 775) 

Sojusz Lewicy Demokratycznej - 1 mandat:

Arkadiusz Iwaniak (15 098)

Najlepszy rezultat z powiatu gostynińskiego uzyskała Maria Gajewska z PiS - 2400 głosów.

Pozostałe wyniki naszych kandydatów:

Agnieszka Korajczyk-Szyperska KO - 2295 głosów

Maria Wróblewska PSL - 1764 głosy

Zbigniew Królikowski Lewica – 454 głosy

W wyborach do Senatu Waldemar Pawlak z PSL przegrał z Markiem Martynowskim z PiS (52,41 proc).

and.

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

tami 31.10.2019 15:07
witajcie w jesieni średniowiecza czyli w pisowskim skansenie

wróciłem 31.10.2019 19:48
Wniosek dobry, tylko przykład źle dobrany. Jesień średniowiecza to bardzo pozytywny okres w dziejach Europy i Polski. Uporządkowanie prawa, rozwój nauki, sztuka gotycka, postęp we wszystkich dziedzinach gospodarki. Do rządów PiS nie bardzo to przystaje. Widać to nawet na przykładzie naszego miasta. Nawet liczba mieszkańców wówczas u nas wzrastała.

tami 24.10.2019 04:25
suweren pisowski to raczej ginący gatunek i nic to nie zmieni chyba że więcej przekupstwa socjalnego ale w tym przypadku czeka nas druga Grecja co pewnie za jakiś czas nastąpi. itym pesymistycznym pozdrawiam suwerena za suweniry.

mietek 31.10.2019 11:14
Pieprzysz już o tym od 4 lat a tu Polska rozwija się najszybciej w Europie, maleje zadłużenie, budżet prawie zbilansowany i co najważniejsze ludziom żyje się lepiej. Druga Grecja to by była gdyby jeszcze porządzili złodzieje z PO-PSL. Niedawno były wybory, Polacy się policzyli i raczej wiadomo kto jest tym ginącym gatunkiem, bo chyba nie ci co rozgromili resztę.

Chyży ruj 31.10.2019 13:06
mietek 31-10-2019 11:14
Pieprzysz już o tym od 4 lat a tu Polska rozwija się najszybciej w Europie, maleje zadłużenie, budżet prawie zbilansowany i co najważniejsze ludziom żyje się lepiej. Druga Grecja to by była gdyby jeszcze porządzili złodzieje z PO-PSL. Niedawno były wybory, Polacy się policzyli i raczej wiadomo kto jest tym ginącym gatunkiem, bo chyba nie ci co rozgromili resztę.
Stan umysłu adekwatny do nadanego na chrzcie imienia.

obywatel 31.10.2019 17:52
Wytłumacz mi jedno - jak to jest piszesz o złodziejach z PO-PSL - a ilu polityków z tych partii skazano przecież pis ma własnych prokuratorów własnych sędziów i co przez cztery lata nie skazał nikogo- więc lepiej zamilcz i nie obnoś się ze swoją durnotą - bo jak na razie to obecna władza zamyka ale swoich https://wiadomosci.onet.pl/kraj/rz-byli-urzednicy-resortu-finansow-okradali-panstwo-wsrod-nich-wspolpracownik-mariana/w15818w

mietek 04.11.2019 09:52
Złodziejstwo polityków nie polega na prostej kradzieży, tylko na przymykaniu oka i stwarzanie prawa by wyprowadzać publiczne pieniądze. Amber Gold, afera reprywatyzacyjna, wyprowadzanie Vat-u to tylko przykłady. To zamknięty układ powiązań świata przestępczego z politykami i wymiarem sprawiedliwości. Mechanizm mafijny jest prosty: możesz kraść ale musisz się tym dzielić z politykami i wymiarem niesprawiedliwości. Tak funkcjonowało państwo do 2015 r, teraz ten układ trzeszczy bo państwo wypowiedziało złodziejom wojnę. Oczywiście dalej zdarzają się przekręty ale już nie na taką skale, co odczuwamy, że jest więcej pieniędzy w budżecie. A dlaczego jeszcze nie siedzą odpowiedź jest prosta. Mafia nigdy nie skazuje swoich, którzy maja wiedzę.

Chyży ruj 04.11.2019 13:58
Gdzie wam "pisuarom" robią sieczkę z tego narządu co u normalnych ludzi zwie się mózgiem??? Chętnie udałbym się RAZ na takie spotkanie żeby zobaczyć jak to w naturze wygląda.

ha-ha 04.11.2019 16:21
Sieczka, sieczką a kolejne wybory wygrane.To co demokracja Ci się nie podoba? Demokracja nie rozstrzyga kto jest mądry a kto głupi tylko kogo jest więcej. Tyle, że mądry to rozumie a głupi nie.

Polak 04.11.2019 16:48
Komuniści, hyże ryje i złodzieje jak ja się z was śmieje.

No tak... 02.11.2019 18:15
[url]https://businessinsider.com.pl/finanse/handel/akcyza-na-alkohol-papierosy-i-prad-wzrosnie-projekt-budzetu/2nthj3p?utm_source=www.wykop.pl_viasg_businessinsider&utm_medium=referal&utm_campaign=leo_automatic&srcc=ucs&utm_v=2[/url]

Powody do dumy? 03.11.2019 12:23
[url]https://wroclaw.onet.pl/wroclaw-kontenery-pck-kolejny-polityk-pis-uslyszal-zarzuty/1v2b9wv[/url]

wreszcie 04.11.2019 11:45
Zrozum złośliwy człowieku, że na tym polega walka z korupcją, że nie ma znaczenia z jakiej opcji politycznej pochodzisz a dokonałeś przestępstwa idziesz siedzieć. To, ze złapano kogoś z PIS świadczy, że Państwo działa a nie tak jak za PO-PSL chowało afery pod dywan. Ty próbujesz sugerować, że nie tylko za PO były przekręty. Przecież to jasne jak słońce, natomiast rolą Państwa jest z tym walczyć a nie jak za PO dzielić się z przestępcami zyskiem.

Jaś Fasola 18.10.2019 08:12
Drodzy Państwo przestańcie już te kłótnie urządzać,wybory były,wyniki znane i koniec 'PIEŚNI" Niewiadomą jest tylko jedno,czy laweta wyborcza już się odnalazła.

Fakty 16.10.2019 18:53
Zamieszczam mapę wyborów na poziomie gmin. Wnioski pozostawiam Państwu. https://wiadomosci.onet.pl/kraj/wyniki-wyborow-na-mapach-jedna-z-nich-wyglada-niepokojaco-dla-pis/1db62pd

JJK 16.10.2019 17:13
Mieć mniej głosów od Jachiry to już totalna porażka.

wiko 17.10.2019 08:49
Tak samo od Kidawy-Błońskiej -jak prezes

JJK 17.10.2019 10:42
Porównujesz Jachire z Kidawą-Błońską...nie obrażaj Jachiry bo ci proces wytoczy.

do wiko 17.10.2019 11:03
W Warszawie Trynkiewicza by wystawili to też by wygrał. Też masz wzór do naśladowania. W Warszawie mieszka mniej niż 20% rodowitych warszawiaków, reszta to napływowe sloiki, których możesz spotkać na drogach w każdą niedzielę wieczorem jak wracają z rodzinnej wsi.

wyborca 15.10.2019 16:56
marzę o dniu w którym pisuar zacznie robić przysiady

yyy 15.10.2019 13:28
no cóż,wstyd , mieszkamy w ciemnogrodzie.

taktak 15.10.2019 14:16
dlaczego ktokolwiek ma się wstydzić za wynik demokratycznie przeprowadzonych wyborów? Nie podoba Ci się demokracja to jedź na Białoruś :)

obywatel 15.10.2019 15:44
Dla was pisowców wybory są wtedy ważne gdy wygrywacie - każde inne są fałszowane!!!!

taktak 16.10.2019 16:35
@obywatel do mnie mówisz jasnowidzu?

wyborca 16.10.2019 20:19
Za PO 18% głosów nieważnych , za PIS 1,5% jest głosów nieważnych. Nie trzeba być z PIS-u by rozstrzygnąć kto fałszował wybory. Za PO czekaliśmy tydzień na wyniki, teraz wystarczyła doba. Chłopie, odpuść sobie, jesteś tak śmieszny, że pisz na gostynin info tam znajdziesz podobnych.

Cyk 21.10.2019 17:11
A czy za PO takie cyrki miały miejsce [url]https://wiadomosci.onet.pl/kraj/wybory-parlamentarne-2019-pis-zlozyl-kolejne-wnioski-do-sn-w-ramach-protestow/tc0cfn8[/url]

No tak ..... 21.10.2019 17:19
Jak brakuje dwóch senatorów - a opozycja nie daje się przekupić to trzeba pisowski cud nad urną dokonać [url]https://wiadomosci.onet.pl/kraj/pis-sklada-protest-wyborczy-ponowne-przeliczenie-glosow-w-dwoch-okregach/q1csb0r[/url]

wyborca 22.10.2019 08:22
To Twoja interpretacja, natomiast składanie protestów wyborczych jest zgodne z prawem i konstytucją. Zresztą KO też składa protesty więc ogarnij się. Sugerujesz, że Tobie wolno a mnie nie?

No tak... 23.10.2019 07:34
[b]dla przypomnienia....[/b] [img]https://img.wiocha.pl/images/d/9/d94a76a4434b760343c0d08982058779.jpg[/img] [img]https://img.wiocha.pl/images/7/4/7429374b523df7f1cb15984f540075ef.jpg?s=1571815827[/img]

Mietek 15.10.2019 11:02
Rozkład głosów w Polsce powiatowej pokazuje, że na całym obszarze Polski zwyciężył PIS. Rozkład głosów w gminach to ponad 92% dla PIS. Tylko pare wysp: Warszawa, Łódź, Poznań, Gdańsk tu wygrywa PO.Natomiast Kraków i Wrocław, Płock i setki mniejszych miast tu wygrywa PIS. To daje przewagę 3mln głosów PIS nad PO. Takiego lania jeszcze nie było. Brawo Polacy.

yyy 15.10.2019 13:29
wstyd a nie brawo

Mietek 15.10.2019 13:59
A wstydź się, kto ci broni.

Rerere 15.10.2019 14:45
Matematyka nie kłamie - pis przegrał z opozycją. Idiotyczna metoda liczenia mandatów, mniejszości daje większość. JOWy zakończą ten Podły Czas w Polsce.

Mietek 15.10.2019 16:16
Nie ma takiej partii jak opozycja więc matymatyka nie pozwala Ci wrzucać wszystkich do jednego worka. Do zmiany liczenia głosów potrzeba 307 posłów więc zapomnij, bo ci którzy to postulują mają 30 szabel. W wyborach do senatu PIS miał 2 miliony więcej głosów niż KO i jest w mniejszości. Gdyby było odwrotnie pluł byś na JOWy a ja szanuje prawo i tak ma być.

Piotr 15.10.2019 17:53
#Mietek, skąd takie dane, że w wyborach do Senatu PiS miał 2 miliony głosów więcej niż KO? Dane PKW mówią co innego.

Mietek 15.10.2019 19:02
Masz rację, zaokrągliłem powinno być 1 milion 620 tysięcy.

as 15.10.2019 19:42
bo mietek ma swój świat i swoje dane

z daleka 15.10.2019 10:21
Jakie PO w Gostyninie, taki wynik :) Przypomnijcie sobie PO w Gostyninie przed laty, kiedy szefem był Piotr. Duża grupa kandydatów PO w wyborach samorządowych, a dzisiaj? Natychmiast Neumann musi tu przybyć !

Polak 15.10.2019 09:37
Poczytajcie w internecie komentarze przegranych i sfrustrowanych ludzi i zobaczycie kto to jest , zazwyczaj są to lewacy wychowani na wartościach PGR, ludzie dawnej PZPR albo ich dzieci. Ot opozycja ... mać.

JJK 15.10.2019 10:05
Święta racja drogi synu itd.......

wiktor 15.10.2019 18:41
Problem w tym że kłamiesz,,najwięcej głosów pis zebrał od takich prostaczków jak ty,z podstawowym wykształceniem,lub bez żadnego,ciemnogrodu,wschodniej Polski i darmozjadów siedzących na zasiłkach.

ciemniak 15.10.2019 19:08
Zobacz, ja taki prostaczek zauważyłem, że PIS wygrał w 15 województwach, również tych na zachodzie a Ty taki światły wykształcony piszesz takie bzdury. Czyli co wykształcenie nic ci nie dało, niepotrzebnie wyrzucone pieniądze na Twoją edukacje jak i Tobie podobnych?

antena 15.10.2019 07:01
Liderka Idg= błahahahahahahah

Piotr 14.10.2019 21:45
I jeszcze taka uwaga statystyczna. W wyborach do Senatu RP najwięcej głosów w Gostyninie oddano na Waldemara Pawlaka (52%). Martynowski z PiS uzyskał 48%.

lunek65 14.10.2019 20:42
Ciemny lud to kupił a raczej należałoby powiedzieć: kupiono ciemny lud. Tragedia.

kob22 14.10.2019 20:36
Ten portal, w którym pisze Mrówka i Gościniak w tytule artykułu pyta Kto wygrał wybory w Gostyninie? Hej redaktory, wybory w Gostyninie to były na radnych i burmistrza, gdzie AKS poniosła klęskę. Hej redaktory, ubawiłem się po pachy. A jaki miała wynik w Mławie, Żyrardowie czy w Sierakówku???!!! Jaki miała ogólny wynik!!!???

Odi 14.10.2019 22:30
Aks 2295...tyle w temacie. Dziękuję.

123 14.10.2019 19:50
Przed panią AKS po osiągnięciu "wspaniałego" wyniku w Gostyninie, powiecie gostynińskim, okręgu nr 16, po blamaży Schetyny, otwiera się furtka -brama- na fotel szefa PO w nadchodzących lutowych wyborach, a następnie, pani AKS, idąc za ciosem, na prezydenta... Na szefów kampani najlepsi byliby- pan Krzysztof Brejza, Sławomir Neumann, Sławomir Gawłowski...

Jaś Fasola 14.10.2019 17:57
Wyrazy współczucia dla przegranych.

Piotr 14.10.2019 17:53
W samym Gostyninie było tak: 45,22% PiS 26,51% Koalicja Obywatelska 12,19% Lewica 9,23% PSL + Kukiz 5,77% Konfederacja 1,08% Inni Wyniki w Gostyninie bardzo zbliżone do tych uzyskanych przez poszczególne komitety w skali całego kraju. PiS nieco lepiej w Gostyninie niż w Polsce, Konfederacja nieco słabiej.

tylko 14.10.2019 16:49
Portal gostynin.info związany z PO podaje newsa, że "Największym poparciem wśród mieszkańców Gostynina cieszyła się Agnieszka Korajczyk-Szyperska. To prawda tylko, że z Gostynina kandydowała tylko Ona i Zbigniew Królikowski z SLD. To jest tylko tyle głosów. Czy pani to tylko pojmie?

łysy 14.10.2019 16:39
Klęska w naszym okręgu PO. To już kolejna porażka. Gajewska z Sierakowa wygrywa z Szyperską liderką IDG z Gostynina. Panie Neumann czekamy na wizytę w Gostyninie.

No tak... 14.10.2019 17:38
[img]https://img.wiocha.pl/images/d/8/d8c354d5d393da3adff9b001e79057e9.jpg[/img]

wróciłem 14.10.2019 17:54
Wygrana PiS, to żaden powód do dumy. Jakoś rządy tej formacji w mieście nie przynoszą nam sukcesów. Natomiast brednie Neumana, są niczym wobec osiągnięć panów Kuchcińskiego i chociażby Banasia.

Kudłaty 14.10.2019 18:07
Neumann rzyga Gostyninem jeszcze bardziej, niż Tczewem.

zachmurzenie duże

Temperatura: 5°C Miasto: Gostynin

Ciśnienie: 998 hPa
Wiatr: 19 km/h

Ogłoszenia
Atrakcyjna działka budowlana w otulinie lasu! Posiadamy do sprzedaży działkę budowlaną o pow. ok. 2999 m². Działka bardzo atrakcyjnie położona przy ścianie lasu. Media w pobliżu działki (prąd, woda, linia telefoniczna). Dojazd do działki drogą asfaltową. Okolica cicha nadająca się zarówno pod zabudowę domu całorocznego jak i letniskowego. W sąsiedztwie piękne tereny leśne i domy jednorodzinne. Miejsce bardzo kameralne, dla osób ceniących sobie spokój i piękne widoki w połączeniu z szybkim dojazdem do pracy. Nieruchomość położona ok. 5 km od jeziora Lucieńskiego. Do najczystszego jeziora Białe ok. 9 km. Działka położona niedaleko Gostynina odległość ok. 4 km, od Płocka ok. 20 km, od Warszawy ok. 120 km. Więcej informacji udzielimy telefonicznie pod num: Skontaktuj się lub Skontaktuj się. Cena: 89 000 zł do negocjacji. Zapraszamy na prezentację i do zakupu. W naszym biurze prezentacja jest bezpłatna i niezobowiązująca! Kupujący płaci prowizję tylko i wyłącznie w przypadku zakupu danej nieruchomości. Obsada Biura Solid-Nieruchomości ul. Wojska Polskiego 27/67 09-500 Gostynin (budynek Poczty Polskiej) Niniejsza oferta została przygotowywana na postawie informacji uzyskanej od właściciela oraz oględzin i zdjęć nieruchomości wykonanych przez BON Solid. Jednak wszelkie informacje w niej zawarte mogą ulegać aktualizacji. W związku z czym dane zawarte w ogłoszeniu mają wyłącznie charakter informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Dom w Gostyninie super lokalizacja Tel: 665 424 109 Posiadamy do sprzedaży dom piętrowy o pow. ok. 220 m², na działce o pow. ok. 660 m², znajdujący się w cichej i spokojnej części miasta. Parter budynku składa się z wiatrołapu, dwóch oświetlonych pokoi, przestronnego salonu z wyjściem na duży taras, kuchni, łazienki oraz oddzielnego WC. Na piętrze znajdują się również 2 pokoje z wyjściem na duży wspólny balkon, salon, kuchnia, łazienka i oddzielne WC. W bryle budynku znajduję się także garaż, piwnica wraz z kotłownią. Dom ocieplony, okna plastikowe, ogrzewanie centralne. Działka w całości ogrodzona, bardzo ładnie zagospodarowana. Idealna lokalizacja, osiedle ciche i bardzo spokojne, w bliskim sąsiedztwie lasów. Nieruchomość wyposażona w media: prąd, woda z wodociągu, kanalizacja. Istnieje możliwość przyłącza gazu ( gaz w ulicy). Budynek do remontu i aranżacji we własnym zakresie. Dodatkowo na działce znajduję się budynek gospodarczy oraz co najważniejsze drugi domek o powierzchni użytkowej ok. 20 m2 przeznaczony do zamieszkania z wejściem na nieużytkowe poddasze oraz garażem w bryle budynku. Nieruchomość składa się z jednego pokoju, kuchni oraz łazienki. *Możliwość zamiany domu na mieszkanie znajdujące się na parterze lub na pierwszym piętrze!! Cena 460 000 zł do negocjacji. Zapraszamy na prezentację i do zakupu. W celu umówienia wizyty prosimy o wcześniejszy tel. pod numer Skontaktuj się. Prezentacja w naszym biurze jest bezpłatna i niezobowiązująca! Kupujący płaci prowizję tylko i wyłącznie w przypadku zakupu danej nieruchomości. Obsada Biura Solid-Nieruchomości ul. Wojska Polskiego 27/67 09-500 Gostynin (budynek Poczty Polskiej) Niniejsza oferta została przygotowywana na postawie informacji uzyskanej od właściciela oraz oględzin i zdjęć nieruchomości wykonanych przez BON Solid. Jednak wszelkie informacje w niej zawarte mogą ulegać aktualizacji. W związku z czym dane zawarte w ogłoszeniu mają wyłącznie charakter informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Piękna działka nad j. Białym - 300 m! Tel: 665 424 109 lub 515 955 229. Do sprzedaży piękna działka budowlana o pow. 1474 m/2. Działka w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, przeznaczona pod zabudowę całoroczną i rekreacyjną (media w pobliżu działki). Okolica bardzo malownicza, usytuowana wśród unikalnych w skali kraju rezerwatów przyrody. Bez wątpienia jest to najpiękniejszy fragment Mazowsza. Miejscowość Białe znajduje się wśród kilku jezior: Białe, Sumino, Lucieńskie, Drzesno. Odległość prezentowanej działki od najpiękniejszego i najczystszego ( I klasa czystości wody ) jeziora - Białe ok. 300 m. Jezioro Białe jest najgłębszym jeziorem na pojezierzu gostynińskim i jednym z większych (152 ha) Przybliżone wymiary działki: szerokość ok. 26m, długość ok. 51m. Odległość z Płocka ok. 25 km, z Warszawy ok. 100 km, z Gostynina ok. 8 km Zapraszamy na prezentację i do zakupu. Cena 125 000 zł do negocjacji. W naszym biurze prezentacja jest bezpłatna i niezobowiązująca! Kupujący płaci prowizję tylko i wyłącznie w przypadku zakupu danej nieruchomości. Obsada Biura Solid-Nieruchomości ul. Wojska Polskiego 27/67 09-500 Gostynin (budynek Poczty Polskiej) Niniejsza oferta została przygotowywana na postawie informacji uzyskanej od właściciela oraz oględzin i zdjęć nieruchomości wykonanych przez BON Solid. Jednak wszelkie informacje w niej zawarte mogą ulegać aktualizacji. W związku z czym dane zawarte w ogłoszeniu mają wyłącznie charakter informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama